Με ανάρτησή του στα social media ο πρόεδρος του ΦΣΑ Κ. Λουράντος ενημερώνει για μια νέα πρακτική που ακολουθεί η φαρμακευτική εταιρεία Sanofi-Opella απέναντι σε φαρμακεία πελάτες της.
Όπως διαπίστωσε ο ΦΣΑ, η εταιρεία προχώρησε σε ανατίμηση ορισμένων προϊόντων της από την 1η Ιανουαρίου αλλά εκ παραδρομής δεν πέρασε τις σωστές τιμές στα τιμολόγια. Έτσι προχώρησε (μετά από 2 μήνες περίπου) σε αποστολές συμπληρωματικών τιμολογίων, ζητώντας από φαρμακοποιούς να πληρώσουν τη διαφορά. Το πρόβλημα είναι, όπως εξηγεί ο πρόεδρος, ότι κάθε φαρμακοποιός διαμορφώνει τη λιανική τιμή ανάλογα με την τιμή αγοράς που αναγράφεται στο τιμολόγιο, ενώ στο διάστημα των 2 μηνών μπορεί να έχει διαθέσει όλα του τα προϊόντα.
Ο ΦΣΑ ενημερώθηκε για το θέμα από ένα μέλος του Συλλόγου, αλλά επιβεβαίωσε όλα τα παραπάνω με την ίδια την εταιρεία.
Χαρακτηρίζοντας την πρακτική αυτή «απαράδεκτη» για μια εταιρεία του κύρους της Sanofi, ο Κ. Λουράντος ενημερώνει ότι έχει θέσει το ζήτημα υπόψιν του νομικού τμήματος του Συλλόγου, καθώς δεν είναι φυσιολογικό να πληρώνουν οι φαρμακοποιοί λάθη άλλων. Στο πλαίσιο αυτό καλεί όσους συναδέλφους του λάβουν τέτοιου είδους παραστατικά από τη Sanofi-Opella (με την ένδειξη «τακτοποίηση λόγω λανθασμένης τιμολόγησης προϊόντος»), να μην προχωρήσουν σε πληρωμή και να ενημερώσουν το Σύλλογο.