Η Durex ξεκίνησε το Speak Up, μια purpose-driven καμπάνια 360o με στόχο να ενδυναμώσει και να παρακινήσει τους νέους ώστε να έχουν πιο ανοιχτές και ειλικρινείς συζητήσεις για το ασφαλές σεξ. Δίνοντας βαρύτητα στην προσαρμογή των global υλικών στην Ελλάδα, μέσω των digital καναλιών (Facebook, Instagram & YouTube), η Durex προχώρησε και στη δημιουργία και προώθηση του official Tik Tok Αccount της στην Ελλάδα.
Ταυτόχρονα, με βασικό hashtag το #DurexHotline, δημιουργεί τη δική της «γραμμή εξυπηρέτησης» για να δώσει απαντήσεις σε πάσης φύσεως σεξουαλικά ερωτήματα των νέων.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Τoluna το Φεβρουάριο του 2022 με 2.000 συμμετέχοντες ηλικίας 18-30, έγινε γνωστό πως ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων δεν χρησιμοποιεί προφύλαξη κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής, επειδή δεν θέλει να μιλήσει για τη χρήση προφυλακτικού.
Οι ειδικοί προβλέπουν μια επικείμενη πανδημική αύξηση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων (ΣΜΝ), ενώ ήδη περισσότερα από 1 εκατομμύριο ΣΜΝ αποκτώνται καθημερινά παγκοσμίως.