Η εκστρατεία ενεργοποίησης για τους ασθενείς με ατοπική δερματίτιδα «SKIP AD - Κάνε SKIP το βάρος της Ατοπικής Δερματίτιδας» είναι προσβάσιμη στην ιστοσελίδα www.skipad.gr και αφορά μια πρωτοβουλία της AbbVie που στόχο έχει να ενημερώσει, να ενδυναμώσει και να ενεργοποιήσει τους ασθενείς με ατοπική δερματίτιδα, ώστε να επικοινωνήσουν και να επισκεφθούν τον εξειδικευμένο επαγγελματία υγείας για την έγκαιρη διάγνωση και το σχεδιασμό εξατομικευμένης θεραπείας που συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.
Η ατοπική δερματίτιδα είναι μια χρόνια κνησμώδης, φλεγμονώδης δερματοπάθεια που προσβάλλει περίπου το 20% των παιδιών και το 5-10% των ενηλίκων και εμφανίζεται με ερυθρές βλάβες με πολλαπλές φυσαλίδες και έντονο κνησμό, ενώ το δέρμα γίνεται πιο παχύ στην περιοχή των βλαβών.
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης τη ιστοσελίδας τονίστηκε πως σήμερα οι δερματολόγοι μπορούν να επιλέξουν και να οργανώσουν σωστά τη βέλτιστη θεραπευτική προσέγγιση με τη βοήθεια των καινοτόμων θεραπειών που μπορούν να απαλλάξουν τους ιδιαίτερα ταλαιπωρημένους ασθενείς, από τα βασανιστικά συμπτώματα της ατοπικής δερματίτιδας, καθώς και να αποκαταστήσουν πλήρως την ιδιαίτερα διαταραγμένη ποιότητα ζωής τους.
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου, Υπεύθυνος Επικοινωνίας και Διαλόγου με τους Συλλόγους Ασθενών για την Ανοσολογία της AbbVie τόνισε πως: «Η καμπάνια SKIP AD μπορεί να λειτουργήσει ως αρωγός έγκυρης πληροφόρησης των ασθενών με ατοπική δερματίτιδα και έρχεται να καλύψει ένα κενό που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια στον τομέα της ενημέρωσης, ενδυνάμωσης και ορθής διασύνδεσης ασθενών και δερματολόγων. Το www.skipad.gr είναι πλέον διαθέσιμο σε όλες και όλους, και αποτελεί ένα θεμέλιο λίθο στην ενεργοποίηση των ασθενών».