Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Septona: Στηρίζει τα παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα

15/12/2022 4:50:14 πμ
Με το Make-A-Wish
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Septona, με το βλέμμα στραμμένο στα παιδιά και σε συνεργασία με το Make a Wish, αυτή την εορταστική περίοδο «δίνει δύναμη στην ευχή στηρίζοντας τα παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα». Η εταιρεία, στο πλαίσιο του μεγάλου Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Φροντίζουμε Ήρωες», ενώνει το ελληνικό λιανεμπόριο και κορυφώνει και αυτή την εορταστική περίοδο τις πρωτοβουλίες συνεισφοράς της, στηρίζοντας στην πράξη τους ήρωες του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) σε όλη τη χώρα.

Το όραμα προσφοράς και φροντίδας αποτυπώνεται στο συγκινητικό τηλεοπτικό σποτ της εταιρείας, στο οποίο ξεδιπλώνεται η φιλοσοφία της πρωτοβουλίας. Ο μικρός πρωταγωνιστής σε μια διαδικασία αναζήτησης τριγυρνά σε ένα νοσοκομείο και αναρωτιέται: «Τι έχει εδώ πίσω;», «Τα σύννεφα πού πάνε;», «Ακούγομαι;», «Πότε θα γυρίσω σπίτι μου;».

Σε αυτά τα ερωτήματα που μοιάζουν να μην έχουν απάντηση η Septona αναδεικνύει αυτό που πραγματικά έχει αξία: «Δεν μπορούμε να έχουμε όλες τις απαντήσεις, αλλά μπορούμε να στηρίξουμε τα παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα». Αυτή λοιπόν την εορταστική περίοδο, σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με την αγορά προϊόντων Septona, συμβάλλουμε στο έργο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα προϊόντα στα σχέδια της εταιρείας για το 2024
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed