Σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data, την περίοδο 23/01/23 - 05/02/23, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο (24/01/22 – 06/02/23) ως εξής:
• Φάρμακα: +9% (+1,5 εκατ.τμχ.).
• Προϊόντα OTC: +10,2% (+429,7 χιλ.τμχ.).
• Καλλυντικά: +7,5% (+100,3 χιλ.τμχ.).
• Προϊόντα διατροφής: -15,6% (-22,6 χιλ.τμχ.).
• Προϊόντα φροντίδας ασθενών: -15,4% (-231,1 χιλ.τμχ.).
Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με την περίοδο 24/01/22 – 06/02/23 είναι: Στα φάρμακα, η κατηγορία του αναπνευστικού συστήματος αυξάνεται κατά: +38,4% (+481,3 χιλ.τμχ.). Στα Προϊόντα OTC, τα αντιβηχικά αυξάνονται κατά: +50,6% (+426,1 χιλ.τμχ.). Στα καλλυντικά, τα γυναικεία προϊόντα ομορφιάς αυξάνονται κατά: +16,2% (+43,6 χιλ.τμχ.). Στα προϊόντα διατροφής, οι παιδικές τροφές μειώνονται κατά: -18,3 % (-21,2 χιλ.τμχ.). Στα προϊόντα φροντίδας ασθενών, η κατηγορία των διαγνωστικών συσκευών, η οποία περιλαμβάνει τα τεστ πρωτεϊνών αλλά και τις χειρουργικές μάσκες, μειώνεται κατά: -36,9% (-182,7 χιλ.τμχ.).
Τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.