Σύγχρονες και μη αναμενόμενες για το φαρμακευτικό κλάδο ήταν μερικές από τις πρακτικές marketing που αναδείχθηκαν στην Εβδομάδα Καινοτόμου Digital Marketing που οργάνωσε το Fierce Pharma στις ΗΠΑ.
Μία
από αυτές που ξεχώρισαν ήταν η σειρά ρούχων της
αμερικανικής Reckitt Benckiser που προορίζεται για
όσους πάσχουν από γρίπη ή κρυολόγημα.
Με σήμα τον Mr Mucus (ο κύριος Μύξας), η σειρά
Sickwear αποτελείται από αντιμικροβιακές πυτζάμες και
μάσκες ύπνου για τα μάτια, hoodie με ενσωματωμένο μαξιλαράκι στην κουκούλα για
τον ύπνο, ολόσωμη φόρμα με θήκες για να βάζει ο ασθενής όλα όσα χρειάζεται
(π.χ. χαρτομάντηλα και φάρμακα) για να μην αναγκάζεται να σηκώνεται από το κρεβάτι
ή τον καναπέ!
Η σειρά, τα προϊόντα της οποίας σημείωσαν sold-out μέσα σε ένα 24ωρο,
προωθείται μαζί με ένα σκεύασμα Cold & Flu της εταιρείας που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ.
Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει τον Mr Mucus σε διαφημίσεις στην αρχή της πανδημίας
για να περάσει μηνύματα στο κοινό σχετικά με το πώς να προστατευτούν από τον ιό,
όπως το να πλένουν τα χέρια τους, να τηρούν τις αποστάσεις, να φορούν μάσκα κτλ.
Παράλληλα έχει δημιουργήσει και εικαστικά του διάσημου γραφίστα Noma Bar με τα
ίδια μηνύματα αλλά και το εφευρετικό: «Be a hero. Be boring».