Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Ραγδαία ανάπτυξη σημειώνει η αγορά της περιποίησης σώματος

23/5/2024 2:31:57 πμ
Μεγάλο το ενδιαφέρον για τη συνολική φροντίδα του δέρματος
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Δυναμικά κινείται η αγορά της περιποίησης σώματος στη χώρα μας αλλά και διεθνώς, καθώς συνδέεται ολοένα και περισσότερο με το «wellness», ακολουθώντας την πορεία των προϊόντων για το πρόσωπο.


Σύμφωνα με στοιχεία του Marketing Week (εδώ) η ανάπτυξη της κατηγορίας το 2023 έκλεισε με θετικό πρόσημο συγκριτικά με το 2022, πιθανόν λόγω των αυξήσεων των τιμών αλλά και χάρη στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων που σημείωσαν τα αποσμητικά. Είναι μια τάση που φαίνεται πως θα συνεχιστεί, ωθούμενη μεταξύ άλλων και από την άνοδο της θερμοκρασίας. Οι καταναλωτές την περασμένη χρονιά έδειξαν σαφή προτίμηση στα προϊόντα υψηλής απόδοσης που συνδέονται με την ευεξία και τη συνολική υγεία και σε αυτά που παρέχουν πολλαπλά οφέλη, όπως ενυδάτωση-σύσφιξη, αντηλιακή προστασία-bronzing, φροντίδα-αποτοξίνωση.


Η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί το 2024 και αφορά αρκετά τις νεότερες γενιές, όπως προκύπτει από πρόσφατη έρευνα των Google Trends και Meta που δείχνει εντυπωσιακή αύξηση των αναζητήσεων για την περιποίηση του δέρματος στο σώμα κατά 1.025% και γενικά για το body care κατά 845% από τον Δεκέμβριο του 2023. Επιπλέον, σύμφωνα με σχετική έρευνα του influencer agency Kyra, το 65% των καταναλωτών 18-25 ετών, έχει προσθέσει στη ρουτίνα ομορφιάς του σώματος λοσιόν, προϊόν απολέπισης και τονωτικό mist. 


Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, η εν λόγω αγορά αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω το 2024 χάρη στην έμφαση στα αντιγηραντικά προϊόντα, στη ρουτίνα χρήσης πολλαπλών προϊόντων αλλά και στην άνοδο του ΑΙ beauty με τις εφαρμογές και τα smartphones να λειτουργούν ως εργαλεία που θα παρακολουθούν την κατάσταση της επιδερμίδας, οδηγώντας στη δημιουργία πιο εξατομικευμένων προϊόντων.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η νέα εκπαιδευτική ημερίδα από την Ε.Ε.Φα.Μ. για την αυτo-ηγεσία
141 προϊόντα βρίσκονται σε στάδιο κλινικής ανάπτυξης






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές