Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Οι ασθενείς τάσσονται με το μέρος των φαρμακοποιών
Σε θέματα όπως είναι τα ΦΥΚ και οι ελλείψεις φαρμάκων
Γρίπη: Από την Πρόληψη στη Θεραπεία
Σύμφωνα με την f-anazitisi
Οδυνηρές πληγές προκαλεί η αποχώρηση των ΗΠΑ από τον Π.Ο.Υ.
Υγειονομικές, επιστημονικές και οικονομικές οι συνέπειες

«Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα σύγχρονα ελληνικά φαρμακεία»

19/4/2012
Μια ενδιαφέρουσα μελέτη, που αφορά την πώληση προϊόντων «ιδιωτικής ετικέτας» (private labeling) από τα ελληνικά φαρμακεία ως στρατηγική επιχειρηματικής ανάπτυξης και κερδοφορίας, εκπόνησε ο Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης, φαρμακοποιός ΜΒΑ και εκπρόσωπος του ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΑ. Σερρών στην ΟΣΦΕ.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος


Μια ενδιαφέρουσα μελέτη, που αφορά την πώληση προϊόντων «ιδιωτικής ετικέτας» (private labeling) από τα ελληνικά φαρμακεία ως στρατηγική επιχειρηματικής ανάπτυξης και κερδοφορίας, εκπόνησε ο Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης, φαρμακοποιός ΜΒΑ και εκπρόσωπος του ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΑ. Σερρών στην ΟΣΦΕ.


Στο πλαίσιο της μελέτης σκιαγραφείται κατ? αρχήν το προφίλ του σύγχρονου ελληνικού φαρμακείου. «Οι μεταβολές σε παγκόσμιο επίπεδο επηρεάζουν κάθε πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας. Τα φαρμακεία προφανώς και δεν είναι στο απυρόβλητο. Είναι πασιφανές ότι θα πρέπει να υιοθετήσουν μια σωστή επιχειρηματική νοοτροπία, ώστε να ανταπεξέλθουν στις ραγδαίες και επιθετικές αλλαγές από τις καθημερινές εξελίξεις στο δημοσιονομικό τομέα. Η συλλογική επιχειρηματικότητα των φαρμακοποιών είναι καθήκον, όχι προαίρεση», επισημαίνει ο συγγραφέας.


Στη συνέχεια γίνεται εισαγωγή στα «προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας»: τι ακριβώς είναι, τι πιστεύουν οι καταναλωτές γι? αυτά, πόσο «πιστοί» είναι σ? αυτά και πως ωφελούνται λιανοπωλητές και καταναλωτές από τη διακίνησή τους. Ακολούθως εξετάζεται η περίπτωση της πώλησης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας από τα φαρμακεία, με συγκεκριμένες αναφορές στις αγορές των Η.Π.Α., του Καναδά και των χωρών της Ευρώπης, ενώ διερευνάται η δυναμική των προϊόντων αυτών σε περιόδους οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε.


Εν κατακλείδι το ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής: Θα μπορούσε ενδεχομένως η πώληση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας να αποτελέσει μια ρεαλιστική λύση και ένα αξιόπιστο μέσο για την έξοδο του ελληνικού φαρμακείου από την κρίση;


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΔΩ

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Δίνονται συστάσεις για την παρακολούθηση της ηπατικής λειτουργίας των ασθενών
Κυκλοφορεί από την Olonea






Σχετικά άρθρα

Οι ασθενείς τάσσονται με το μέρος των φαρμακοποιών
Σε θέματα όπως είναι τα ΦΥΚ και οι ελλείψεις φαρμάκων
Γρίπη: Από την Πρόληψη στη Θεραπεία
Σύμφωνα με την f-anazitisi
Peifasyn Academy: Το πρώτο Live Webinar της χρονιάς είναι γεγονός
Για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας & τον ρόλο του φαρμακοποιού στη διαχείριση βάρους
«Γονάτισαν» τα φαρμακεία από το νέο Σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης
Δεν μπορούν να κλειστούν ραντεβού και να γίνουν εμβολιασμοί