"Η ιατρική έχει ως στόχο τη διατήρηση της υγείας, τη μακροημέρευση και την ποιότητα ζωής του ασθενούς. Η ιατρική ασχολείται με το ιστορικό, την κλινική εξέταση, τη βιολογική κατάσταση, τη διάγνωση και το σχεδιασμό της θεραπείας του ασθενούς. Η τεχνολογία πρέπει να είναι αρωγός της ιατρικής επιστήμης και όχι να την υποκαθιστά. 'Αλλο είναι προσφέροντας υγεία να βγάζεις λεφτά και άλλο κυνηγώντας τα λεφτά να πουλάς υγεία", τονίζει ο κ. Ιωαννίδης. Μάλιστα, καταγγέλλει, ότι γίνεται κακή χρήση της τεχνολογίας στην ιατρική, αναφέροντας ως παραδείγματα επεμβάσεις που γίνονται άσκοπα, για λίθους του ουροποιητικού, ή ελάχιστα επεμβατικά χειρουργεία, ή διάφορα "μαγικά" φάρμακα για την καλοήθη υπερτροφία του προστάτη, ή ακόμη και την αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών, για "λοιμώξεις" από ασθενείς οι οποίοι στην πραγματικότητα δεν έχουν λοιμώξεις.
"Η υπερκατανάλωση των αντιβιοτικών, που είναι απότοκος της τεχνολογίας, έχει δημιουργήσει ανθεκτικά μικρόβια και ένα σωρό λοιμώξεις, γιατί οι άνθρωποι παίρνουν αντιβιοτικά για λοιμώξεις, ενώ οι ίδιοι δεν έχουν κάποια λοίμωξη. Ένα άλλο παράδειγμα είναι οι εξελίξεις στα ελάχιστα επεμβατικά χειρουργεία. Έχουν δημιουργηθεί "κερδοσκοπικές εταιρείες" που αύξησαν τα χειρουργεία με ελάχιστα επεμβατικές επεμβάσεις σε περιστατικά τα οποία δεν χρειάζονται τα χειρουργεία. Γίνονται χειρουργεία τα οποία δεν υπάρχει λόγος να γίνονται. Ένα παράδειγμα είναι οι περιπτώσεις λιθίασης του ουροποιητικού. Οι πέτρες υπάρχουν και θα υπάρχουν. Βεβαίως η τεχνολογία έχει βοηθήσει πολύ, αλλά κάποιες πέτρες δεν χρειάζεται καν να τις πειράξουμε. Μπορεί να ζήσει κανείς 100 χρόνια με αυτές, ενώ η αφαίρεσή τους μπορεί να κάνει πιο πολύ ζημιά παρά καλό. Ένα άλλο παράδειγμα είναι οι περιπτώσεις της καλοήθους υπερτροφίας προστάτη. Κάθε μέρα βγαίνει κάποιος, ο οποίος ούτε καν έχει σχέση με την ιατρική, και προτείνει "μαγικά" φάρμακα τα οποία χάρη στο μάρκετινγκ προβάλλονται από τα ΜΜΕ, παραποιώντας την επιστημονική αλήθεια.
Το μεγάλο πάρτι γίνεται στο θέμα της σεξουαλικής λειτουργίας, όπου βγαίνουν διάφορα φάρμακα, ή επεμβάσεις π.χ. επιμήκυνσης πέους, που δεν έχουν κανένα νόημα και αντί να κάνουν καλό στον ασθενή του δημιουργούν ψυχώσεις, ψυχοπάθειες και ψυχοεξαρτήσεις. Αυτό γίνεται γιατί η διαφήμιση προηγείται της επιστήμης", προσθέτει ο κ. Ιωαννίδης.