Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Πού θα στοχεύσουν οι φετινές συμμαχίες των φαρμακοβιομηχανιών

23/1/2023 1:53:28 πμ
Και ποιες εταιρείες θα τραβήξουν περισσότερο το ενδιαφέρον
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Οι εταιρείες που αναπτύσσουν προηγμένες μοριακές θεραπείες, καινοτόμα ογκολογικά φάρμακα και σκευάσματα για την παχυσαρκία είναι οι πιο πιθανοί «στόχοι» των μεγάλων φαρμακευτικών επιχειρήσεων στον τομέα των συγχωνεύσεων και εξαγορών, σύμφωνα με ρεπορτάζ του pharmavoice.com.

Αν και το 2022 τα χρήματα που δαπανήθηκαν σε συμφωνίες μειώθηκαν σημαντικά, λόγω του πληθωρισμού, των τιμολογιακών πολιτικών και του φόβου για μια νέα ύφεση, αναμένεται μεγαλύτερη δραστηριότητα φέτος, καθώς οι εταιρείες έχουν μεγαλύτερα περιθώρια για δαπάνες.

Ο τομέας των γονιδιακών θεραπειών θεωρείται «ελκυστικός», με κολοσσούς όπως η Bayer, η Pfizer και η Novartis να έχουν ήδη κάνει μεγάλες προσφορές σε εταιρείες του κλάδου.

Επίσης το ενδιαφέρον θα τραβήξουν οι νέες τεχνολογίες στα αντισώματα που μελετώνται στην Ογκολογία, καθώς και θεραπείες καρδιοπαθειών, οφθαλμολογικών παθήσεων και φυσικά της παχυσαρκίας.

Οι εταιρείες που ενδέχεται να απασχολήσουν την αγορά εντός του 2023 είναι οι: CRISPR Therapeutics, Intellia Therapeutics, SonoThera, Genmab, Apellis Pharmaceuticals, Cytokinetics και Altimmune.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ι. Τσιμάρη
Αποτελεί παράλληλα εργαλειοθήκη προς τη φαρμακοβιομηχανία






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed