Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Επιστρέφουν τα ΦΥΚ στον φυσικό τους χώρο;
Τα σενάρια για τη χορήγησή τους από τα φαρμακεία
Φαρμακοποιοί & γιατροί: Να επανέλθουν οι χειρόγραφες συνταγές
Μέχρι να αποκατασταθούν τα προβλήματα με την ηλεκτρονική συνταγογράφηση
Π.Ο.Υ.: Καλεί τις ΗΠΑ να επανεξετάσουν την απόφαση αποχώρησης
«Για το καλό εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως», όπως αναφέρει

Πότε μπορεί μια διαφήμιση να αποτύχει;

8/6/2023 8:46:51 μμ
H Jenni Romaniuk απαντά στο How Brands Grow την Πέμπτη 15 Ιουνίου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Οι τομείς που η διαφήμιση είναι πιθανό να αποτύχει συνοψίζονται σε τρεις: η αποτυχία προσέγγισης (reach), η αποτυχία επωνυμίας και η αποτυχία αγοράς, σύμφωνα με την Jenni Romaniuk.

Για να αναπτυχθούν οι επωνυμίες πρέπει να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερες κατηγορίες αγοραστών. Η ψηφιακή διαφήμιση δεν προσφέρει την απήχηση που είχε υποσχεθεί και η έλλειψη στατιστικών εμφανισιμότητας θα πρέπει να κάνει τους marketers να σταματήσουν. Συχνά όμως η αποτυχία προσέγγισης συμβαίνει πριν από αυτό, στο στάδιο του σχεδιασμού, αλλά και μετά από αυτό, όταν το δημιουργικό δεν τραβά την προσοχή.

Για να λειτουργήσει η διαφήμιση, πρέπει να διορθώσουμε αυτά τα ζητήματα διανομής διαφήμισης που αφορούν τον προγραμματισμό, την παράδοση, την παρατήρηση, τις αποτυχίες στην προσέγγιση χρηστών. Το brand name ενεργοποιεί το δεξί μέρος της μνήμης και χωρίς το brand, κάθε διαφήμιση είναι μια δημιουργική προσπάθεια με ελάχιστη απόδοση επένδυσης (ROI). Μεγάλο μέρος από τα χρήματα που καταβλήθηκαν για την απήχηση σπαταλιέται επειδή απέτυχε να γίνει επώνυμο!

Η Jenni Romaniuk, κορυφαία συγγραφέας, ερευνήτρια και διευθύντρια στο Νο 1 στον κόσμο ερευνητικό φορέα για το brand management Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, απαντά σε καίρια ερωτήματα για την υγεία των brands αλλά και την επιτυχία των marketing plans, στην εκδήλωση με τίτλο «How Brands Grow» την Πέμπτη 15 Ιουνίου στο Sofitel Athens Airport.

Πληροφορίες και εγγραφές: www.brandsforum.gr
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με εστίαση στο digital marketing και στο PR
Ο Ρόμπερτ Κέννεντυ Jr έχει εκφράσει ξεκάθαρα αυτήν την πρόθεσή του






Σχετικά άρθρα

ITF Hellas Α.Ε.: 27 χρόνια διαρκούς αναπτυξιακής πορείας στην Ελλάδα
Ο όμιλος ITALFARMACO, στον οποίο ανήκει, εστιάζει πλέον σε φάρμακα σπανίων παθήσεων
Το clawback και η φαρμακευτική πολιτική μονοπώλησε την ετήσια εκδήλωση του ΣΦΕΕ
Συμμετείχαν εκπρόσωποι του κλάδου αλλά και της κυβέρνησης
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ CDI Pfizer & Πανεπιστήμιου Μακεδονίας
Για την προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας
Η Karabinis Medical στο Davos Lodge 2025
Ο Απόστολος Καραμπίνης κεντρικός ομιλητής σε πάνελ μαζί με διακεκριμένους ηγέτες της υγείας