To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Υπάρχουν δέκα γνωρίσματα τα οποία θα σας κάνουν να ξεχωρίζετε επαγγελματικά. Ας δούμε ποια είναι αυτά:
Καινοτομία.
11.000 φαρμακεία στη χώρα μας παρείχαν έως χθες grosso modo τις ίδιες υπηρεσίες
και τα ίδια προϊόντα. Επιμένετε πως η καινοτομία δεν είναι η νο1 προτεραιότητά
σας;
Ηγεσία.
Πράγμα που σημαίνει πως οι αποφάσεις –καίριες ή ρουτίνας, δύσκολες ή εύκολες-
είναι δική σας υπόθεση. Παράλληλα, ηγεσία σημαίνει ότι καθοδηγείτε, εμπνέετε,
συντονίζετε την ομάδα σας, είστε ο μικρός Θεός τους.
Επιμονή. Οι
εποχές είναι δύσκολες (οι καιροί ου μενετοί, έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι),
αλλά στις δύσκολες εποχές ξεχωρίζει η ήρα από το σιτάρι. Η επιτυχία είναι
συνήθως πιο κοντά απ? όσο φανταζόμαστε.
Προσωποποιημένες
σχέσεις. Οι πελάτες σας έρχονται στο φαρμακείο σας ΚΑΙ για εσάς. Αφιερώστε τους
χρόνο, μιλήστε τους, εξυπηρετήστε τους προσωπικά, κάντε τους να νιώσουν
ξεχωριστοί.
Αξιοποιήστε
το διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, επικοινωνήστε με όλα τα μέσα που προσφέρει η
ηλεκτρονική εποχή μας -που επιπλέον είναι και δωρεάν! Newsletters, Facebook,
Twitter και email σας δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνείτε ό,τι θέλετε, όπου
θέλετε, σε όποιον το θέλετε.
Μη μένετε
στάσιμοι. Είτε σε επιστημονικό είτε σε επιχειρηματικό επίπεδο, πρέπει να
συμβαδίζετε με τη γνώση και τις εξελίξεις. Τα δεδομένα αλλάζουν τόσο γρήγορα,
που το να επαναπαυόμαστε σε όσα ξέραμε είναι ο σίγουρος δρόμος προς την
περιθωριοποίηση και την αποτυχία.
Εντιμότητα –
Υπευθυνότητα. Δείξτε με κάθε σας ενέργεια ότι είστε ένας επαγγελματίας που
επενδύει πρώτα στη σχέση του με τους πελάτες του και μετά στην επιχείρηση και
το κέρδος. Μη διστάσετε να παραδεχθείτε κάποιο λάθος σας, τολμήστε να δώσετε
λύση σε κάποιο πρόβλημα ακόμα και αν η απόφαση που θα πάρετε απαιτεί κόστος ή
κάποια θυσία εκ μέρους σας.
Θετική αύρα
και ενέργεια. Εσείς είστε η κεφαλή, εσείς δίνετε τον τόνο: στο προσωπικό, στους
προμηθευτές, στους πελάτες σας. Εσείς θα επιβάλετε το κλίμα που θα επικρατεί σε
όλες σας τις συναλλαγές: ευγένεια, αληθινό ενδιαφέρον, χαμόγελο, εξυπηρέτηση.
Εκπαίδευση
προσωπικού. Ένα σημαντικό κεφάλαιο που πολλοί φαρμακοποιοί αγνοούν. Δείτε
περισσότερα στο http://www.pharmacy2020.gr/blogging/personnelselling/
Ένστικτο vs σχεδίου. Τι θα επιλέξετε; Και τα δύο! Το σχέδιο έχει τον πρώτο λόγο, το ένστικτο συμπληρώνει κενά και σημεία όπου αμφιταλαντεύεστε. ?λλωστε, πόση ομορφιά θα απέμενε σ? αυτό που κάνετε αν όλα ήταν προγραμματισμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια;
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.