To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Οι κρίσεις
έχουν πάντοτε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Είναι απρόβλεπτες, επιφέρουν
αναστάτωση και διακοπή του ομαλού ρυθμού λειτουργίας ενός φαρμακείου και
μπορούν να βλάψουν τη φήμη και την εικόνα του στα μάτια των ασθενών και των
πελατών του. Επομένως, μια πιθανή διάρρηξη ή μια υφαρπαγή των δεδομένων που
τηρείτε για τους προμηθευτές ή τους πελάτες σας πρέπει να σας βρει κατάλληλα
προετοιμασμένους.
Διατηρήστε
την ψυχραιμία σας. Η πρώτη, φυσιολογική, αντίδραση σε μια κρίση ή ένα
απρόβλεπτο περιστατικό είναι ο πανικός και η απώλεια ψυχραιμίας. Μόνο που αυτό
δεν πρέπει να συμβεί σε εσάς. Η στάση σας θα αποτελέσει παράδειγμα πρώτα για το
προσωπικό και τους συνεργάτες σας και, φυσικά, για τους συναλλασσόμενους μαζί
σας. Όταν ο καπετάνιος είναι ψύχραιμος και κύριος της κατάστασης, τότε όλα θα
επανέλθουν γρήγορα στον φυσιολογικό τους ρυθμό. Εσείς είστε στο πηδάλιο για να
οδηγήσετε πάλι το καράβι σε ήρεμα νερά με τις κατάλληλες κινήσεις. Αν,
αντίθετα, χάσετε τον έλεγχο, τότε οι δυσάρεστες επιπτώσεις μαθηματικά θα
πολλαπλασιαστούν.
Προετοιμαστείτε
εκ των προτέρων. Η οργάνωση ενός σχεδίου έκτακτης ανάγκης θα σας φανεί
ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις απροσδόκητων περιστατικών. Δώστε συγκεκριμένους
ρόλους σε άτομα τα οποία εμπιστεύεστε και ορίστε αρμοδιότητες εκ των προτέρων,
ώστε να μην ψάχνετε τι δέον γενέσθαι την κρίσιμη στιγμή.
Ασφαλίστε τη
βάση δεδομένων σας. Ένα φαρμακείο διατηρεί στα αρχεία του ευαίσθητα προσωπικά
δεδομένα. Διασφαλίστε τα με την υποστήριξη εξειδικευμένων εταιριών, ώστε τα
δεδομένα αυτά να μην είναι εύκολο να παραβιαστούν από κακόβουλους τρίτους.
Χρησιμοποιήστε
δημιουργικά το διαδίκτυο και τα social media. Μέσα από την ιστοσελίδα σας, τα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την αποστολή newsletter και SMS ενημερώστε το κοινό
σας ότι όλα είναι υπό έλεγχο και ότι η λειτουργία του φαρμακείου σας θα
αποκατασταθεί άμεσα.
Όλα τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά για να μη διαταραχθεί η εικόνα και το κύρος του φαρμακείου σας από ένα απρόβλεπτο περιστατικό και να μη χρειαστεί να ξανακερδίσετε την εμπιστοσύνη των ασθενών και του καταναλωτικού κοινού από την αρχή.
Τo παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή: http://www.pharmacy2020.gr/