To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Σε πολλούς
φαρμακοποιούς γίνεται έμμονη ιδέα η αύξηση της πελατείας τους. Σε ακόμα
περισσότερους επικρατεί η λανθασμένη αντίληψη ότι άπαξ και ένας καταναλωτής
διασχίσει την πόρτα του καταστήματος γίνεται αυτόματα μόνιμος πελάτης τους. Και
όμως. Ουδέν ψευδέστερον!
Ένας πιστός
πελάτης δεν γίνεται τυχαία, κατακτιέται! Αν αναλογιστείτε πόσους σταθερούς
πελάτες θα είχατε, αν όλοι όσοι σας επισκέφθηκαν στα χρόνια λειτουργίας του
φαρμακείου σας παρέμεναν πιστοί σε εσάς, θα διαπιστώσετε ότι σήμερα δεν θα…
υπήρχε χώρος για καινούργιους!
Όλα ξεκινούν
και τελειώνουν μέσα στους 4 τοίχους του φαρμακείου σας. Ασφαλώς και πρέπει να
δείξετε εξωστρέφεια, να απευθυνθείτε σε ένα ευρύτερο ακροατήριο, να γίνετε
ορατοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σκεφτείτε όμως: πού αλλού έχετε ένα κοινό
ολοδικό σας; Μα στους τέσσερις τοίχους του καταστήματός σας! Αυτό το κοινό
πρέπει πρώτιστα να κερδίσετε και να το πείσετε να επιστρέφει ξανά και ξανά σε
εσάς.
Ο χώρος σας
παρέχει εξαιρετικές ευκαιρίες, φτάνει να τις εκμεταλλευθείτε. Αξιοποιήστε τις
οθόνες και τα visual displays για να περάσετε τα μηνύματα που θέλετε, για να
προωθήσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε. Δώστε το βάρος σας στην προσωποποιημένη
εξυπηρέτηση! Μην ξεχνάτε
ότι τα φαρμακεία δεν διαφοροποιούνται πλέον στη συνείδηση του καταναλωτή από το
τι πωλούν όσο από το πώς το πωλούν. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας γιατί αυτό
μπορεί να κάνει τη διαφορά, και δευτερευόντως τα προϊόντα που -κακά τα ψέματα-
πολλές φορές ελάχιστα παραλλάσσουν από φαρμακείο σε φαρμακείο.
Η καλύτερη διαφήμισή σας είναι αυτό που συμβαίνει στους 4 τοίχους του καταστήματός σας από το πρωί που ανοίγετε μέχρι το βράδυ που κλείνετε. Μπορεί η ελληνική νομοθεσία να μην επιτρέπει την άμεση διαφήμιση των φαρμακείων, αλλά το όπλο που έχετε στη διάθεσή σας είναι ισχυρότερο από οποιαδήποτε διαφημιστική στρατηγική. Αξιοποιήστε το!
To παρόν
άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.