To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Το σύγχρονο
φαρμακείο δεν πουλάει μόνο φάρμακα και καταναλωτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Πουλάει κυρίως υπηρεσίες. Και βάσει αυτής της παραδοχής, η καλύτερη δυνατή
εξυπηρέτηση των ασθενών και του καταναλωτικού κοινού πρέπει να γίνει το
πρώτιστο μέλημα του φαρμακοποιού και του προσωπικού του.
Μην υπαγορεύετε. Ακούστε και συζητήστε. Η εποχή που ο πελάτης δεν είχε άποψη έχει παρέλθει. Ο φαρμακοποιός πρέπει να έχει την ικανότητα να κατανοεί την άποψη του καταναλωτή σχετικά με το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρεται. Εξαιρώντας φυσικά την αυστηρά φαρμακευτική ύλη, ο σύγχρονος φαρμακοποιός συζητάει, ενημερώνει, καταθέτει την επιστημονική του γνώση, χωρίς να επιβάλλεται ως η μοναδική αυθεντία.
Διαχωρίστε τη φροντίδα από το κέρδος. Μιλώντας για τη μη φαρμακευτική ύλη, π.χ. τα συμπληρώματα υγείας και τα προϊόντα ομορφιάς, παρατηρούμε ότι πολλοί καταναλωτές είναι πρόθυμοι να προχωρήσουν σε λανθασμένες επιλογές, επιλέγοντας ακατάλληλα προϊόντα για αυτό που αναζητούν. Εδώ υπεισέρχεται ο ρόλος του φαρμακοποιού που οφείλει να επισημάνει το σωστό, ασχέτως αν η επιθυμία του πελάτη τού αποφέρει μεγαλύτερο κέρδος.
Δώστε έμφαση
στη λεπτομέρεια. Η άριστη εξυπηρέτηση κρύβεται στις λεπτομέρειες. Αυτός είναι ο
κρίσιμος παράγοντας για να κερδίσετε μια για πάντα την εκτίμηση των πελατών
σας. Η τυπική, κρύα εξυπηρέτηση δεν κάνει τη διαφορά. Τόσο εσείς όσο και το
προσωπικό σας πρέπει να προσωποποιήσουν την προσέγγιση των ασθενών και των
πελατών του φαρμακείου σας και να τους κάνουν να νιώσουν ότι αποτελούν το
επίκεντρο της προσοχής όταν σας επισκέπτονται.
Οι
απαιτήσεις ασθενών και πελατών αυξάνονται, ο ρόλος του φαρμακοποιού διευρύνεται
και η συνταγή επιβίωσης και ανάπτυξης σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά
είναι μία: το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης ενός ολοένα και πιο απαιτητικού
κοινού.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.