
To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Ισχυριζόμαστε συχνά -και δικαίως- ότι το word of mouth (σ.σ. η μετάδοση μιας πληροφορίας από στόμα σε στόμα) είναι ο πιο απλός και αποτελεσματικός τρόπος να γίνει γνωστή μια επιχείρηση για τις καλές της υπηρεσίες ή ένας επαγγελματίας για την ποιότητα δουλειάς του. Αρκεί ο ένας να μεταφέρει στον άλλο την ικανοποίησή του και αυτό να γίνεται viral, από στόμα σε στόμα. Είναι όμως έτσι;
Όχι πάντα, λένε οι μελέτες. Για μερικούς απλούς λόγους:
- Πολλοί άνθρωποι θεωρούν «ιδιοκτησία» τους την πληροφορία και δεν την διαδίδουν.
- 'Αλλοι δεν θέλουν να μοιράζονται έναν καλό επαγγελματία -γιατρό, δικηγόρο ή υδραυλικό- με κανέναν, στη λογική του «όσο λιγότεροι τον ξέρουν, τόσο το καλύτερο».
- Πολλές φορές δεν παίρνουμε το ρίσκο της σύστασης επειδή φοβόμαστε ότι ο φίλος μας δεν θα έχει την ίδια γνώμη με εμάς γι? αυτόν που του συστήσαμε, πράγμα που θα μας απογοητεύσει ή θα μας φέρει σε σύγκρουση μαζί του.
- Προσωπικές κόντρες ή μικροκακίες μάς εμποδίζουν να φανούμε ψυχικά γενναιόδωροι, συστήνοντας σε κάποιον φίλο μας έναν πραγματικά άξιο επαγγελματία.
- Επομένως, και εστιάζοντας την κουβέντα μας στο φαρμακείο και τον φαρμακοποιό, ας δούμε τρία σίγουρα βήματα:
- Κάντε τη δουλειά σας με απόλυτη συνέπεια και ευσυνειδησία.
- Χτίστε προσωπική σχέση με κάθε έναν πελάτη σας.
- Βάλτε την προσωπική σας σφραγίδα στην καθημερινή σας επαφή με χαμόγελο, αισιοδοξία, στιβαρότητα και επιστημοσύνη.
Και αφήστε τη φήμη σας να εξαπλώνεται σαν τους κύκλους που σχηματίζονται όταν πετάξουμε μια πέτρα στο νερό.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/