Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Ποιοι θεωρούνται πιστοί πελάτες του φαρμακείου;

30/10/2017 12:21:23 μμ
Και τι πρέπει να κάνει ο φαρμακοποιός για να τους κρατήσει
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Το δέσιμο του πελάτη με το φαρμακείο και τον φαρμακοποιό -αυτό που ονομάζουμε πιστότητα- αποτελεί το νούμερο ένα στόχο μας. Στους πελάτες αυτούς ο φαρμακοποιός επενδύει, γιατί τους θεωρεί -και δικαίως- καλύτερους καταναλωτές και πρεσβευτές της επιχείρησής του. Ποια είναι όμως τα κριτήρια με τα οποία χαρακτηρίζουμε κάποιον ως πιστό πελάτη μας;

  •  Αρχικά, μην παρασύρεστε από τον αριθμό των επισκέψεων του πελάτη στο φαρμακείο σας. Το αριθμητικό κριτήριο δεν αρκεί, γιατί απλούστατα μεταβάλλεται εύκολα.
  •  Ο πιστός πελάτης συνήθως αναζητά και χτίζει προσωπική σχέση με εσάς ή με κάποιον από το προσωπικό σας.
  •  Δείτε τη συμπεριφορά του απέναντι σε εσάς και το προσωπικό σας. Εύκολα θα καταλάβετε αν σας θεωρεί «μοναδικό» ή αν αποτελείτε γι' αυτόν έναν ακόμα φαρμακοποιό.
  •  Μη κρίνετε από την αξία των προϊόντων που αγοράζει από το φαρμακείο σας, αλλά από το είδος. Δείτε κυρίως αν αγοράζει από εσάς προϊόντα που εύκολα μπορεί να βρει και σε άλλα φαρμακεία ή καταστήματα.
  •  Ο πιστός πελάτης είναι κατά κάποιον τρόπο θαυμαστής σας και λειτουργεί ως «πρεσβευτής» του φαρμακείου σας (το διαπιστώνετε εύκολα από νέους πελάτες που έρχονται συστημένοι από αυτόν).

Και αντίστροφα, τι πρέπει να κάνετε εσείς για να «χτίσετε» πιστή πελατεία;

  •  Δημιουργήστε προσωπική σχέση. Μην είστε ένα ακόμα απρόσωπο φαρμακείο.
  •  Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας ώστε να μοιράζεται τις ίδιες ιδέες και πρακτικές με εσάς.
  •  Ρωτήστε τους πελάτες σας τι περιμένουν από εσάς. Ακούστε τους με προσοχή και εφαρμόστε αυτά που θεωρείτε σημαντικά.
  •  Χτίστε σχέση με την ευρύτερη κοινότητα, αναπτύξτε δραστηριότητες που θα σας «ανεβάσουν» στα μάτια του κοινού σας.
  •  Εφαρμόστε σύστημα επιβράβευσης πιστών πελατών.

To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με θέμα: «Βήχας: Μια καθημερινή πρόκληση για τον φαρμακοποιό. Τι πρέπει να γνωρίζει για να τον αντιμετωπίσει με επιτυχία;»
Όσα ανακοινώθηκαν στο 8ο Συνέδριο «Το Φαρμακείο του Αύριο»






Σχετικά άρθρα

Σάρωσαν στα φαρμακεία οι αντιγριπικοί εμβολιασμοί φέτος
Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
Οι παγκόσμιες τάσεις και οι προκλήσεις στη φαρμακευτική πρακτική
Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)
Επανακυκλοφορεί το «Επί του Εργαστηρίου» ανανεωμένο και επικαιροποιημένο
Είκοσι δύο χρόνια μετά την πρώτη έκδοσή του
Δημιουργείται πειραματική ειδικότητα παρασκευαστή φαρμάκου στα ΣΑΕΚ
Με συνεργασία του υπ. Παιδείας και της ΠΕΦ