To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Ενημερώνομαι
και ενημερώνω. Είμαι online με τις εξελίξεις στο επάγγελμά μου και, παράλληλα,
φροντίζω να ενημερώνω και να εκπαιδεύω το κοινό μου για τον ρόλο μου. Εξηγώ
ποια είναι η χρησιμότητα -η αναγκαιότητα, αν θέλετε- του επαγγέλματός μου,
ποιος ο ρόλος μου στο συνολικό σύστημα υγείας, γιατί είμαι απαραίτητος και όχι
ένα αναλώσιμο γρανάζι του συστήματος.
Προσθέτω καινούργιες υπηρεσίες. Μετατρέπω
το φαρμακείο μου σε αληθινό κέντρο πρωτοβάθμιας περίθαλψης, αναπτύσσω γαληνικό
εργαστήριο, αναλαμβάνω πρωτοβουλίες εξυπηρέτησης πελατείας που άλλα φαρμακεία
δεν παρέχουν, εισάγω ομοιοπαθητικά σκευάσματα. Διάθεση και φαντασία να
υπάρχει...
Ενισχύω τα καταναλωτικά προϊόντα. Κλείνω το μάτι στο shopping mood των πελατών μου, τους προσελκύω με πρωτότυπα προϊόντα, brands, τιμές, εκπτωτικές περιόδους.
Διαφημίζομαι. Με την ουσιαστική και όχι κυριολεκτική έννοια του όρου.Βρίσκομαι στο Facebook, στο κινητό του πελάτη μου; Είμαι «ορατός» στον μέγιστο δυνατό βαθμό; Επικοινωνώ τις υπηρεσίες μου;
Με άλλα
λόγια, πάω εγώ στον πελάτη/καταναλωτή πριν, και αν, αποφασίσει να έρθει αυτός
σε μένα.
Δεν αναλώνομαι σε άσκοπους ανταγωνισμούς. Τις περισσότερες φορές, εμπόδιο είναι ο εαυτός μας και όχι το απέναντι φαρμακείο. Βλέπω τα του οίκου μου και δεν σπαταλώ ενέργεια και πολύτιμη φαιά ουσία ερχόμενος αντιμέτωπος με φανταστικούς εχθρούς.
Χτίζω
προσωπική σχέση. Το Α και το Ω για τον σύγχρονο φαρμακοποιό. Επιδιώκω να
γνωρίσω, ει δυνατόν, τον κάθε μου πελάτη, τις ανάγκες, τα γούστα, τις
παραξενιές του. Το φαρμακείο είναι πρωτίστως παροχή υπηρεσιών. Ας φροντίσουμε
να τις παρέχουμε με τον καλύτερο τρόπο.
Εκπαιδεύω το προσωπικό μου. Όλοι στο καράβι οφείλουν να συντονίζονται στο πνεύμα, το mentality του καπετάνιου. Σαν καλός καπετάνιος, λοιπόν, μεταδώστε τη φιλοσοφία σας στο προσωπικό και τους συνεργάτες σας και φροντίστε ώστε να λειτουργούν με τον τρόπο που λειτουργείτε εσείς.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/