Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Ποιες φαρμακευτικές εταιρείες χρηματοδότησαν την καμπάνια του Ντ. Τραμπ

7/11/2024 12:05:14 πμ
Και σε ποιους υποψηφίους κατανεμήθηκαν τα budget τους
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η κρίσιμη προεκλογική περίοδος στις ΗΠΑ, που κατέληξε στις 05/11 με νικητή τον Ντόναλντ Τραμπ, υποστηρίχθηκε δυναμικά από τη φαρμακευτική αγορά και μάλιστα πολύ περισσότερο σε σύγκριση με προηγούμενες εκλογικές διαμάχες, σύμφωνα με το Politico


Είναι ενδιαφέρον ότι παραδοσιακά οι μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες υποστήριζαν τους Ρεπουμπλικανούς υποψήφιους, ωστόσο από το 2020 και εξής έγινε μια αξιοσημείωτη στροφή προς τους Δημοκρατικούς, φτάνοντας στο σήμερα όπου η Καμάλα Χάρις δέχτηκε χρηματοδοτήσεις για την καμπάνια της από τον φαρμακευτικό κλάδο ύψους 1,7 εκατ. δολαρίων περίπου, ενώ ο Ντόναλντ Τραμπ λίγα περισσότερα από 300 χιλιάδες δολάρια.


Παράλληλα είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν είναι ασυνήθιστο μεγάλες εταιρείες από όλους τους κλάδους να στηρίζουν οικονομικά τις καμπάνιες και των δύο πλευρών ταυτόχρονα. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει το pharmavoice.com, αυτήν την τακτική ακολούθησε η πλειονότητα των φαρμακευτικών εταιρειών με την Eli Lilly να προσφέρει ισάξια ποσά και στις δύο πλευρές, η AbbVie να δείχνει ελαφρά προτίμηση στους Δημοκρατικούς, ενώ οι εταιρείες Johnson & Johnson, Merck, Amgen και Pfizer προσέφεραν παραπάνω χρήματα στους Ρεπουμπλικάνους, άλλες με μικρή και άλλες με μεγαλύτερη διαφορά. Μέσω συγκεκριμένων funds που επιτρέπουν τη στήριξη από εταιρείες εκτός ΗΠΑ, οι Roche, Novartis και AstraZeneca επίσης βοήθησαν λίγο περισσότερο τους Ρεπουμπλικάνους.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Εμβόλια και θεραπείες είναι έτοιμα για κυκλοφορία






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές