Ο Μάρτιος ήταν ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον ορθοκολικό καρκίνο (CRC) και η εταιρεία Pierre Fabre για μια ακόμα χρονιά στήριξε την καμπάνια #BlueMarch με ποικίλες ενημερωτικές δράσεις, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η καμπάνια περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, post στα social media της εταιρείας με θέμα το #Blue March, τη διεθνή πρωτοβουλία που καλεί τους χιλιάδες ασθενείς, φροντιστές, επιστήμονες και μέλη της κοινότητας του καρκίνου του παχέος εντέρου σε όλο τον κόσμο να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον αγώνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το συγκεκριμένο καρκίνο.
Ο ορθοκολικός καρκίνος (CRC) είναι ο τρίτος συχνότερα εμφανιζόμενος καρκίνος παγκοσμίως, με τη διάγνωση για 1 στους 4 ασθενείς να γίνεται αφού ο καρκίνος έχει ήδη δώσει μεταστάσεις σε άλλα όργανα του σώματος. Γι’αυτό είναι σημαντικές οι δράσεις ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση του ορθοκολικού καρκίνου, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα για τον ασθενή.
Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, την Κυριακή 26 Μαρτίου 2023, η εταιρεία Pierre Fabre πραγματοποίησε εκδήλωση για τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους στην παραλία του Σχοινιά. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν σε μια αληθινή πίστα Survivor με συντονιστή τον Στέλιο Κρητικό, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν για το πώς μπορούν να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη διατροφή και να εντάξουν μια ρουτίνα άσκησης στην καθημερινότητά τους.