Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Pierre Fabre: Στήριξε την καμπάνια #BlueMarch με ποικίλες ενημερωτικές δράσεις

11/4/2023 6:58:49 μμ
Στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση για τον ορθοκολικό καρκίνο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο Μάρτιος ήταν ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον ορθοκολικό καρκίνο (CRC) και η εταιρεία Pierre Fabre για μια ακόμα χρονιά στήριξε την καμπάνια #BlueMarch με ποικίλες ενημερωτικές δράσεις, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η καμπάνια περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, post στα social media της εταιρείας με θέμα το #Blue March, τη διεθνή πρωτοβουλία που καλεί τους χιλιάδες ασθενείς, φροντιστές, επιστήμονες και μέλη της κοινότητας του καρκίνου του παχέος εντέρου σε όλο τον κόσμο να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον αγώνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το συγκεκριμένο καρκίνο.

Ο ορθοκολικός καρκίνος (CRC) είναι ο τρίτος συχνότερα εμφανιζόμενος καρκίνος παγκοσμίως, με τη διάγνωση για 1 στους 4 ασθενείς να γίνεται αφού ο καρκίνος έχει ήδη δώσει μεταστάσεις σε άλλα όργανα του σώματος. Γι’αυτό είναι σημαντικές οι δράσεις ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση του ορθοκολικού καρκίνου, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα για τον ασθενή.

Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, την Κυριακή 26 Μαρτίου 2023, η εταιρεία Pierre Fabre πραγματοποίησε εκδήλωση για τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους στην παραλία του Σχοινιά. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν σε μια αληθινή πίστα Survivor με συντονιστή τον Στέλιο Κρητικό, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν για το πώς μπορούν να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη διατροφή και να εντάξουν μια ρουτίνα άσκησης στην καθημερινότητά τους.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αναλυτικές οδηγίες για τα τιμολόγια έδωσε το υπ. Υγείας στον ΠΦΣ
Πληροφορίες και συμβουλές από την f-anazitisi






Σχετικά άρθρα

ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ: Εγκαθιστά το πρώτο σύστημα MyoSPECT στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια
Είναι μια αμιγώς ψηφιακή καρδιολογική γ-κάμερα
AstraZeneca Ελλάδας: Προσθέτει οξυγόνο με τη φύτευση 8.000 δέντρων
Και «Προστατεύει το Περιβάλλον… με Πράξεις»
ΒΙΑΝΕΞ & UBITECH: Αναπτύσσουν έναν προηγμένο ψηφιακό βοηθό
Προσαρμοσμένο στους υπαλλήλους της φαρμακοβιομηχανίας
DEMO: Δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε συνεργασία με το Γ.Ν. Ευαγγελισμός