Οι θέσεις του ΠΦΣ και οι προτεινόμενες βελτιώσεις στο Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής» αναρτήθηκαν στην ηλεκτρονική διαβούλευση και αφορούν το Κεφάλαιο Β' - 'Αρθρο 13: Ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος από την άσκηση ατομικής επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Συγκεκριμένα προτείνει μεταξύ άλλων, σε επιχειρήσεις που συναλλάσσεται με το δημόσιο και ασφαλιστικούς φορείς (όπως είναι τα φαρμακεία) να μην υπολογίζεται το ποσό που αντιστοιχεί στις μεικτές αποδοχές του υψηλότερα αμειβόμενου υπαλλήλου, στην περίπτωση που τα δηλούμενα ακαθάριστα έσοδα δεν υπερβαίνουν το ποσό των 120.000 ευρώ.
Προτείνει επίσης η προσαύξηση λόγω υπέρβασης του μέσου όρου του ετήσιου κύκλου εργασιών του αντίστοιχου Κ.Α.Δ. να διαμορφωθεί ως ακολούθως: • Ποσοστό 35% εφόσον ο ετήσιος κύκλος εργασιών υπερβαίνει το 130% του μέσου όρου του ετήσιου κύκλου εργασιών του Κ.Α.Δ., στον οποίο πραγματοποιεί τα υψηλότερα έσοδα (αντί για 100% όπως περιγράφεται στο σχέδιο νόμου). • Ποσοστό 70% (αντί για 150%) εφόσον ο ετήσιος κύκλος εργασιών υπερβαίνει το 180%. • Ποσοστό 100% (αντί για 200%) εφόσον ο ετήσιος κύκλος εργασιών υπερβαίνει το 210%.
Προτείνεται επίσης να προστεθούν τα κληρονομικά φαρμακεία και οι μονογονεϊκές οικογένειες στις περιπτώσεις που απαλλάσσονται από τον προσδιορισμό των νέων τεκμηρίων.
Τέλος, για το πρώτο έτος να μη θεωρηθεί το τεκμαρτό εισόδημα που θα προσδιοριστεί με το νόμο ως πραγματικό, με συνέπεια να μην αναζητηθούν δαπάνες με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής που να καλύπτουν σε ποσοστό 30% το πραγματικό εισόδημα.
Σημειώνεται ότι σε συνάντηση με τον φοροτεχνικό-φορολογικό σύμβουλο κ. Κορομηλά και τον φοροτεχνικό σύμβουλο του ΠΦΣ κ. Πανσεληνά διαπιστώθηκε το γεγονός ότι τα περισσότερα φαρμακεία που λειτουργούν ως ατομικές επιχειρήσεις υπερκαλύπτουν τα νέα τεκμαρτά κριτήρια, ενώ σε νησιά κάτω των 3100 κατοίκων και σε κοινότητες κάτω των 500 κατοίκων το τεκμαρτό εισόδημα μειώνεται στο μισό.