
Ο ΕΟΠΥΥ δημοσίευσε την εγκύκλιο με όλες τις λεπτομέρειες για τον τακτικό έλεγχο των συνταγών, στην οποία συμπεριλαμβάνονται δύο πίνακες Φαρμακευτικού και Διοικητικού ελέγχου, με τις ενέργειες που θα ακολουθούν η φαρμακευτική υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ και οι Περιφερειακές Διευθύνσεις (ΠΕ.ΔΙ) αντίστοιχα.
Στην εγκύκλιο καταγράφονται και τα νέα χρονοδιαγράμματα των πληρωμών, σύμφωνα με τα οποία η πληρωμή του 95% των αιτούμενων ποσών θα γίνεται 20 ημέρες μετά την παραλαβή των παραστατικών πληρωμής (τιμολόγια και Συνοδευτικό Σημείωμα Υποβολής) από το Τμήμα Επεξεργασίας & Ελέγχου Συνταγών, δηλ. 20-25 ημέρες νωρίτερα από το τωρινό χρονοδιάγραμμα, όπως επισημαίνει ο ΠΦΣ.
Η όλη διαδικασία ελέγχου και εκκαθάρισης ολοκληρώνεται εντός προθεσμίας 60 ημερών, σύμφωνα με την εγκύκλιο.
ΕΟΠΥΥ: Ποιες σφραγίδες πρέπει να υπάρχουν στις συνταγές
Σύμφωνα με εγκύκλιο του ΕΟΠΥΥ, οι σφραγίδες των γιατρών που συνταγογραφούν σε δημόσιες δομές πρέπει να φέρουν: ΔΥΠΕ, τίτλο νοσοκομείου/κλινικής/μονάδας υγείας ΠΕΔΙ, ονοματεπώνυμο ιατρού, ειδικότητα, βαθμό (διευθυντής, επιμελητής κλπ) ή τίτλο ιατρού, ΑΜΚΑ ιατρού ή αριθμό ΤΣΑΥ.
Αν δεν αναγράφονται η ΔΥΠΕ και ο τίτλος νοσοκομείου, τότε οι συνταγές θα πρέπει -εκτός από τη σφραγίδα- να φέρουν στρογγυλή σφραγίδα νοσοκομείου ή κλινικής ή των εξωτερικών ιατρείων ή της μονάδας υγείας ΠΕΔΙ.
Οι σφραγίδες παρόχων ιδιωτικού τομέα που εκδίδουν συνταγές για δικαιούχους του ΕΟΠΥΥ πρέπει να φέρουν: ονοματεπώνυμο, ειδικότητα, ΑΜΚΑ ιατρού ή αριθμό ΤΣΑΥ. Σημειώνεται ότι η απουσία του ΑΜΚΑ επί της σφραγίδας δεν ακυρώνει την ηλεκτρονική συνταγή, δεδομένου ότι ο ΑΜΚΑ και ο ΤΣΑΥ εμφανίζονται σε αντίστοιχο πεδίο αυτής.