Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Pfizer: Παρουσίασε το «Σύμφωνο για έναν Υγιέστερο Κόσμο»

27/5/2022 2:25:15 πμ
Με στόχο την ισότητα στον τομέα της υγείας για 1,2 δισ. ανθρώπους
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Pfizer παρουσίασε το «Σύμφωνο για έναν Υγιέστερο Κόσμο» που θέτει ως στόχο να παρέχει χωρίς κέρδος τα εντός πατέντας φάρμακά της και εμβόλια υψηλής ποιότητας  που είναι διαθέσιμα στις ΗΠΑ ή στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε 1,2 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε 45 χώρες με χαμηλότερα εισοδήματα.

Το Σύμφωνο φιλοδοξεί να μειώσει σημαντικά τις υφιστάμενες ανισότητες στον τομέα της υγείας ανάμεσα σε πολλές χώρες με χαμηλότερα εισοδήματα και τον υπόλοιπο κόσμο.

«Όπως μάθαμε με την εφαρμογή του εμβολιασμού ενάντια στην COVID-19, η προμήθεια φαρμάκων και εμβολίων είναι μόνο το πρώτο βήμα για να παρέχουμε βοήθεια στους ασθενείς. Θα συνεργαστούμε με παγκόσμιους ηγέτες στον τομέα της υγείας, ώστε να βελτιώσουμε και τομείς όπως τη διάγνωση, την εκπαίδευση, τις υποδομές, τις δυνατότητες αποθήκευσης και άλλους. Μόνο όταν έχουν ξεπεραστεί όλα τα εμπόδια μπορούμε να εξαλείψουμε τις ανισότητες στον τομέα της υγείας και να προσφέρουμε πραγματικά σε όλους τους ασθενείς», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, 'Aλμπερτ Μπουρλά.

Βάσει του Συμφώνου, η Pfizer έχει δεσμευτεί να παρέχει 23 φάρμακα και εμβόλια που αντιμετωπίζουν λοιμώδεις νόσους, συγκεκριμένες μορφές καρκίνου, σπάνιες και φλεγμονώδεις νόσους. Η πιο άμεση διαθεσιμότητα αυτών των φαρμάκων και εμβολίων, έχει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει μη-μεταδοτικές και λοιμώδεις νόσους που στοιχίζουν τη ζωή σχεδόν ενός εκατομμυρίου ανθρώπων κάθε χρόνο στις χώρες αυτές, καθώς και χρόνιες νόσους που έχουν σημαντική επίπτωση στην ποιότητα ζωής σε τουλάχιστον ακόμα μισό εκατομμύριο ανθρώπους. Καθώς η Pfizer παρουσιάζει νέα φάρμακα και εμβόλια, τα προϊόντα αυτά θα συμπεριλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο του Συμφώνου χωρίς κέρδος.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η νέα τάση απαιτεί direct-to-consumer
Απευθύνεται σε νεοφυείς επιχειρήσεις σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης






Σχετικά άρθρα

Merck: Επεκτείνει το πρόγραμμα Fertility Benefit για τους εργαζομένους της στην Ελλάδα
Πλέον καλύπτεται το 98% των υπαλλήλων της παγκοσμίως
ΜΑΜ Hellas: Νέα εταιρική ταυτότητα & νέες συσκευασίες
Η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ηγείται στον τομέα της
GSK & CureVac: Συμφωνία αξίας 1,4 δισ. δολαρίων
Για την ανάπτυξη mRNA εμβολίων κατά λοιμωδών παθήσεων
Η MSD εγκαινιάζει τα IDEA Studios
Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη