Ο Ανδρέας -γνωστός ως Drew- Παναγιώτου αναλαμβάνει τη θέση του παγκόσμιου επικεφαλής του marketing (CMO) στη Pfizer από τις 19 του τρέχοντος μηνός.
Ο Παναγιώτου, με εμπειρία περίπου 30 χρόνων στο marketing και σε εταιρείες κολοσσούς διαφόρων τομέων, σκοπεύει να προσφέρει στη Pfizer καινοτόμα εργαλεία και κανάλια διασύνδεσης με τους ασθενείς, καθώς και ψηφιακές λύσεις για μια νέα εμπορική δομή. «Οι γνώσεις του Drew θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τα κανάλια αιχμής και τις δεξιότητες που χρειαζόμαστε για εκπληρώσουμε το σκοπό μας: να προσφέρουμε καινοτομίες που αλλάζουν τη ζωή των ασθενών», έγραψε ο Angela Hwang, πρόεδρος του βιοφαρμακευτικού ομίλου, σε μια ανάρτηση στο LinkedIn.
Η αμέσως προηγούμενη θέση του Αν. Παναγιώτου ήταν CMO στη φαρμακευτική Verily, στην οποία -μεταξύ άλλων- δημιούργησε πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ και εγγραφής ασθενών. Έχει επίσης περάσει από τις εταιρείες Johnson & Johnson, The Coca-Cola Company, The Walt Disney Company κ.ά.
«Είχα την ευκαιρία να δουλέψω σε μερικά από τα πιο εμβληματικά brands στον κόσμο και είμαι ενθουσιασμένος που γίνομαι μέλος της ομάδας της Pfizer, που επίσης είναι μια εμβληματική εταιρεία με αποστολή της να καινοτομεί και να βελτιώνει τη ζωή όλων των ανθρώπων που αγαπάμε! Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι πιο συναρπαστικό», έγραψε ο Παναγιώτου σε ανάρτησή του στο Linkedin.