Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Παγκόσμια αύξηση πωλήσεων στα συμπληρώματα διατροφής

26/2/2021 4:03:53 μμ
Ο A. Shukla, head του Consumer Health της IQVIA, αποκαλύπτει πώς κινήθηκε η αγορά το 2020
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Μεγάλες διαφορές παρατηρήθηκαν στις πωλήσεις των OTC προϊόντων εν μέσω της πανδημίας το 2020 σε σύγκριση με τις προηγούμενες χρονιές, σύμφωνα με τον Amit Shukla, τον επικεφαλής του τμήματος Consumer Health της IQVIA παγκοσμίως.

Ο Shukla σχολιάζει στο otctoolbox.com ότι τα συμπληρώματα διατροφής σημείωσαν τεράστια ανάπτυξη στις πωλήσεις τους διεθνώς, καθώς το κοινό έσπευσε να ενισχύσει με αυτά τα προϊόντα το ανοσοποιητικό του από το φόβο της πανδημίας. Αντίστοιχα τα προϊόντα περιποίησης του δέρματος ωφελήθηκαν από την ευρεία χρήση των αντισηπτικών.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις των συμπληρωμάτων διατροφής αυξήθηκαν παγκοσμίως το Μάρτιο του 2020 κατά 54% και των καλλυντικών κατά 32%. Ο ρυθμός αυτής της ανάπτυξης συνέχισε πτωτικά έως τον Αύγουστο του 2020, καθώς το κοινό είχε συγκεντρώσει απόθεμα από τον πανικό του και μέχρι τότε δεν ξαναέκανε αγορές. Το Σεπτέμβριο η ζήτηση αυξήθηκε και πάλι, με τη λιανική αγορά να είναι πλέον πιο προετοιμασμένη να αντεπεξέλθει. 

Στον αντίποδα βρέθηκαν τα προϊόντα για τις λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος, τα αντιβηχικά και αυτά που προορίζονται για χρήση σε κρυολόγημα και γρίπη. Αυτή η κατηγορία γνώρισε πτώση της τάξης του 2,4% το χρονικό διάστημα Οκτώβριος 2019- Σεπτέμβριος 2020, καθώς η κοινωνική αποστασιοποίηση, η τηλεργασία και τα κλειστά σχολεία μείωσαν σημαντικά την εμφάνιση αυτών των μεταδοτικών παθήσεων.

Ενδιαφέρον είναι ακόμα ότι, όπως επισημαίνει ο Shukla, ότι τα σκευάσματα για το πεπτικό σύστημα σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους μεν, αλλά πολύ μικρή αύξηση (1,3%) σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, το οποίο οφείλεται ενδεχομένως στο ότι σε πάρα πολλές χώρες οι άνθρωποι υιοθέτησαν ένα πιο υγιεινό μοντέλο διατροφής. 

Συμπερασματικά, σύμφωνα με τα δεδομένα της IQVIA Consumer Health το 12μηνο έως το Σεπτέμβριο του 2020, η αγορά των OTC προϊόντων διεθνώς αυξήθηκε κατά 2,3% (φτάνοντας σε δολάρια τα 130 δισ.), με την ανάπτυξη να οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις των συμπληρωμάτων διατροφής, όπως φαίνεται και από το γράφημα.

Για το 2021 ο Amit Shukla προβλέπει ότι η αγορά των συμπληρωμάτων και των αντισηπτικών θα σταθεροποιηθεί το 2021 με μια πιο λογική ανάπτυξη της τάξης του 5-7%, αν και πιστεύει ότι ορισμένες αλλαγές στη συμπεριφορά θα παραμείνουν. Παράλληλα περιμένει ανάκαμψη στα προϊόντα για το αναπνευστικό και το πεπτικό, εφόσον ο κόσμος επανέλθει στην κανονικότητα, αλλά και επαναφορά των επενδύσεων στο μάρκετινγκ και των λανσαρισμάτων νέων προϊόντων.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας ePharmacy audit της IQVIA Ελλάδος
Στο πλαίσιο των Βραβείων Humanizing Health






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ και ΒΙΑΝ στις 200 μεγαλύτερες εταιρείες της Ελλάδας
Στον θεσμό «Diamonds Of The Greek Economy»
Food Drive της ΠΕΦ και Μαζί για το Παιδί
Φέτος στηρίζουν 15 φορείς παιδικής προστασίας πανελλαδικά
ELPEN: Μια ακόμα παγκόσμια διάκριση για την ομάδα iGEM Πάτρας
Γεμίζει περηφάνια την εταιρεία που την υποστήριξε ενεργά