Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Οργή για τις φήμες ότι η Moderna κοστολογεί έως 30 δολ. τη δόση του εμβολίου COVID-19

31/7/2020 2:57:58 μμ
Οι στρατηγικές τιμολόγησης των άλλων εταιρειών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στα 50-60 δολάρια μπορεί να φτάσει το κόστος εμβολιασμού με το πολλά υποσχόμενο εμβόλιο κατά της COVID-19, mRNA-1273, της φαρμακευτικής εταιρείας Moderna, σύμφωνα με φήμες που έχουν διαρρεύσει από τις διαπραγματεύσεις της εταιρείας με την κυβέρνηση των ΗΠΑ και άλλες χώρες υψηλού εισοδήματος. Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με Financial Times και fiercepharma.com ότι το κόστος ανά δόση θα φτάσει τα 25-30 δολάρια, καθιστώντας το εμβόλιο ακριβότερο από την τιμή που έχουν συμφωνήσει οι Pfizer-BioNTech με τις ΗΠΑ στα 19,50 δολάρια/δόση.

Ακόμα και αν οι φήμες αυτές δεν έχουν επιβεβαιωθεί από την εταιρεία, ένας ομοσπονδιακός νομοθέτης, ο Jan Schakowsky, εξέφρασε ήδη την οργή του δηλώνοντας ότι, αν είναι αληθινά τα στοιχεία αυτά, η εταιρεία αναζητά τρόπους να μετατρέψει την κυβερνητική χρηματοδότηση των 955 εκατ. δολαρίων (που έλαβε για την ανάπτυξη του εμβολίου) σε υψηλά κέρδη και επισήμανε ότι οι ΗΠΑ «πρέπει να απαιτούν λογική τιμολόγηση των εμβολίων και θεραπειών COVID-19 που αναπτύσσονται με χρήματα των φορολογούμενων πολιτών».

Εν τω μεταξύ, άλλες εταιρείες που διεξάγουν μελέτες σε πιθανά εμβόλια COVID-19 δηλώνουν ότι η στρατηγική τιμολόγησης που θα ακολουθήσουν θα έχει γνώμονα την ισορροπία μεταξύ της ανταπόκρισης σε μια κρίση δημόσιας υγείας και στο κέρδος.

Ειδικότερα:
H Johnson & Johnson έχει δηλώσει ότι θα ορίσει μόνο μία τιμή για το εμβόλιό της, η οποία δεν θα προσαρμόζεται με βάση τις οικονομικές δυνάμεις κάθε χώρας.
Η AstraZeneca έχει δεσμευτεί για μια μη κερδοσκοπική προσέγγιση, ενώ η Novavax είπε στο Fierce Pharma ότι η στρατηγική τιμολόγησης θα είναι «προσεκτική» και θα στοχεύει στην παροχή «δίκαιης πρόσβασης σε ολόκληρο τον κόσμο».
Από την Pfizer έχει ανακοινωθεί ότι θα υπάρξουν δύο φάσεις τιμολόγησης: η πρώτη θα ισχύσει μέχρι τα τέλη του 2021 ή αρχές του 2022 με τιμή που θα επιτρέπει την ευρεία πρόσβαση για μαζικούς εμβολιασμούς και στη δεύτερη η τιμή θα προσαρμοστεί με βάση την αξία και τον ανταγωνισμό, αναμένοντας ότι θα πρέπει να συνεχιστεί ο εμβολιασμός για αρκετά χρόνια.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για την καλλιέργεια ενός συμπεριληπτικού και σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος
Ανακοινώθηκε η δημιουργία και πέμπτου Hub στο Δήμο Πυλαίας






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών