Με ρυθμό ανάπτυξης 13% κινήθηκε η αξία (€) των online πωλήσεων ακόμη και μετά το πέρας των επιπτώσεων του κορονοϊού στον κλάδο των οnline φαρμακείων το 2022 συγκριτικά με το 2021. H συνολική αξία των αγορών άγγιξε τα €271 εκ. με ΦΠΑ, σύμφωνα με την Convert Group.
H εταιρεία ανακοίνωσε και τους συμμετέχοντες στο πάνελ της που περιλαμβάνει συνολικά 101 online φαρμακεία, στα οποία καταλήγει το 61% των συνολικών παραγγελιών των Ελλήνων καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων και των παραγγελιών που εκτελούνται μέσω των πλατφορμών eFood, Shopflix, Skroutz & Wolt. Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit.
Όπως επισημαίνεται, τα online φαρμακεία συνεχίζουν να καταγράφουν σημαντικές εκπτώσεις και το 2022: τα προϊόντα πωλήθηκαν online με κατά μέσο όρο 41% έκπτωση επί της προτεινόμενης λιανικής τιμής των κατασκευαστών. Οι καταναλωτές αγόρασαν online διαγνωστικά test κορονοϊού φθηνότερα κατά 62%, μάσκες προστασίας φθηνότερα κατά 60%, μουρουνέλαιο φθηνότερα κατά 45%, μάσκες ματιών φθηνότερα κατά 44% και σκευάσματα βιταμίνης C φθηνότερα κατά 44%. Οι εκπτώσεις από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία προς τον καταναλωτή έμειναν σταθερές σε σχέση με το 2021.
Επιπροσθέτως, το μέσο αγοραστικό καλάθι κατά τη διάρκεια ολόκληρου του έτους μειώθηκε κατά €1,20 στα €43,60 συμπεριλαμβανομένου το ΦΠΑ συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε 1% φτάνοντας στα 4,8 τεμάχια με περίπου 2 από εκείνα να ανήκουν στην προϊοντική κατηγορία Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας.