Σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data, την περίοδο 21/02/22-20/03/22, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο (22/02/21-21/03/21) ως εξής:
- Φάρμακα: +11,3% (+3,5 εκ.τμχ.).
- Προϊόντα OTC: +26,3% (+2 εκ.τμχ.).
- Καλλυντικά: -16,1% (-514,8 χιλ. τμχ.).
- Προϊόντα διατροφής: +5,3% (+15,8 χιλ.τμχ.).
- Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +91,4% (+1,6 εκ.τμχ.).
Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με την περίοδο 22/02/21 – 21/03/21 είναι:
• Στα φάρμακα, η κατηγορία του αναπνευστικού συστήματος αυξάνεται κατά: +55,8% (+1,1 εκ.τμχ.).
• Στα προϊόντα OTC, τα αντιβηχικά αυξάνονται κατά: +86,3% (+1 εκ.τμχ.).
• Στα καλλυντικά, τα γυναικεία προϊόντα ομορφιάς μειώνονται κατά: -22,8% (-163,6 χιλ.τμχ.).
• Στα προϊόντα διατροφής, τα προϊόντα εντερικής σίτισης αυξάνονται κατά: +44,5 % (+12,8 χιλ.τμχ.).
• Στα προϊόντα φροντίδας ασθενών, η κατηγορία των διαγνωστικών συσκευών, η οποία περιλαμβάνει τα τεστ πρωτεϊνών αλλά και τις χειρουργικές μάσκες, αυξάνεται κατά: +279,5% (+1,1 εκ.τμχ.).
Τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.