
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια για το Algofren της InterMed, που κάνει roll-out σε επίπεδο 360° και «τρέχει» σε όλα τα κανάλια.
Η καμπάνια βασίστηκε σε concept που αναπτύχθηκε in-house από τις ομάδες digital και marketing της φαρμακοβιομηχανίας του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, ενώ την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η FilmSkin.
«Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει» είναι το μόττο της καμπάνιας. Το Algofren, που είναι διαθέσιμο σε δισκία ή αναβράζοντα κοκκία, καθώς και σε κρέμα για τοπική χρήση, όπως ακούγεται και στο σποτ, δρα αποτελεσματικά σε λίγα λεπτά, ανακουφίζοντας από τον πυρετό και κάθε είδους πόνο: πονοκέφαλο, πόνο στις αρθρώσεις, πονόδοντο, πόνους περιόδου, πόνο στους μυς, ωταλγία.
Το Algofren είναι το Νο.1* μη στεροειδές αντιφλεγμονώδες φάρμακο (ΜΣΑΦ) που εμπιστεύονται γιατροί και φαρμακοποιοί στην κατηγορία της ιβουπροφαίνης.