Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Οι πωλήσεις καλλυντικών στα φαρμακεία αυξάνονται θεαματικά

27/7/2007
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Οι πωλήσεις καλλυντικών στα φαρμακεία αυξάνονται θεαματικά

Οι φαρμακοποιοί βλέπουν τις πωλήσεις των καλλυντικών να αυξάνονται φέτος κατά 4%, ενώ οι πωλήσεις των φυσικών και φυτικών καλλυντικών «ανεβαίνουν» με υπερδιπλάσιο ρυθμό, που κυμαίνεται μεταξύ 10% και 12%.

Τα φυσικά και φυτικά καλλυντικά αντιστοιχούν σήμερα στο 1/3 της συνολικής αγοράς συναφών προϊόντων που πωλούνται στα φαρμακεία, ενώ εκτιμάται ότι σε 3 χρόνια θα αποτελούν το 50%. Πιο δημοφιλή εμφανίζονται τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, μαλλιών, ενώ στην τρίτη θέση της προτίμησης των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη περιποίησης σώματος.

Η ενίσχυση των πωλήσεων φυσικών και φυτικών καλλυντικών έχει συμβάλει σημαντικά στη συνολική αύξηση του τζίρου των καλλυντικών που καταγράφεται στα φαρμακεία τα τελευταία χρόνια.

Πέρυσι ο τζίρος των καλλυντικών που πουλήθηκαν στα φαρμακεία αυξήθηκε κατά 5%, ανεβάζοντας την αξία χονδρικής της αγοράς σε 183 εκατ. €. Μάλιστα, δύο χρόνια νωρίτερα, το 2005 η άνοδος του τζίρου που σημειώθηκε ήταν ακόμη πιο θεαματική, καθώς ανήλθε στο 16%, αποδεικνύοντας ότι τα τελευταία χρόνια το φαρμακείο κερδίζει την εμπιστοσύνη των αγοραστών καλλυντικών, αφού ξεπέρασε και τον ρυθμό ανόδου των πωλήσεων των αντίστοιχων προϊόντων που διοχετεύονται μέσω σούπερ μάρκετ ή καταστημάτων καλλυντικών, τα οποία αποτελούν, άλλωστε, τα κυριότερα δίκτυα διανομής.

Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η στροφή των αγοραστών προς τα καλλυντικά φαρμακείου οφείλεται επίσης στη διεύρυνση και βελτίωση της γκάμας των προϊόντων που πουλούν οι ίδιοι οι φαρμακοποιοί. «Τα φαρμακεία» δηλώνει στέλεχος μεγάλης εταιρείας καλλυντικών «έχουν αποκτήσει πλέον καλλυντική χροιά». Οι αγοραστές πλέον αναπτύσσουν προσωπική σχέση με τον φαρμακοποιό, γεγονός που τους διευκολύνει στην επιλογή καλλυντικού. Παράλληλα, οι καταναλωτές αναζητούν αγορές με σφραγίδα «πιστότητας και εγκυρότητας», την οποία προσφέρει ένας χώρος όπως το φαρμακείο. Στη στροφή που παρατηρείται συμβάλλει σημαντικά η δημιουργία νέων προϊόντων και σειρών από τις εταιρείες.

Τόσο οι ελληνικές όσο και οι πολυεθνικές παρουσιάζουν έντονη δραστηριότητα στην παρουσίαση φυσικών και φυτικών προϊόντων, προσφέροντας περισσότερες επιλογές, αλλά και καινοτόμες προτάσεις στους καταναλωτές.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Deloitte και της Fitch Ratings
Καλεί τα προγράμματα φαρμακείου να έχουν διαθέσιμα τα πρότυπα τιμολόγια της ΗΔΙΚΑ






Σχετικά άρθρα

ΠΦΣ: Η περίοδος υποβολής τιμολογίων για τη δράση του καρκίνου του παχέος εντέρου είναι 27-31/12
Καλεί τα προγράμματα φαρμακείου να έχουν διαθέσιμα τα πρότυπα τιμολόγια της ΗΔΙΚΑ
ΦΣΘ: Διαθέσαμε τουλάχιστον 130.000 self tests για τον καρκίνο του παχέος εντέρου
Ο Σύλλογος ετοιμάζει εκστρατεία ενημέρωσης για αυτήν την προληπτική δράση
Αύξηση 68% κατέγραψαν οι πωλήσεις των e-φαρμακείων την Black Friday
Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας ePharmacy audit της IQVIA Ελλάδος