To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Πριν ξεκινήσετε μια δύσκολη συζήτηση που πρέπει να κάνετε με έναν υπάλληλό σας, προετοιμαστείτε κάνοντας στον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις:
- Με ποιο σκοπό κάνω αυτήν τη συζήτηση;
- Τι ελπίζω ότι μπορώ να επιτύχω;
- Ποια θα ήταν η ιδανική κατάληξη;
Αφού απαντήσετε ειλικρινά, μπορείτε να περάσετε στα 3 βήματα που θα σας οδηγήσουν στην καλύτερη δυνατή κατάληξη της κουβέντας με το πρόσωπο που έχετε το πρόβλημα.
Βήμα 1: Κατανόηση του προβλήματος
Το πρώτο βήμα αφορά στο να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για τον υπάλληλό σας και την άποψή του. Δώστε βάση στη γλώσσα του σώματός του και προσπαθήστε να "ακούσετε” αυτά που δε σας λέει. Μη βιαστείτε να πάρετε το λόγο, αν δεν τελειώσει πρώτα αυτός. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πλήρως την αιτία της όποιας στάσης ή συμπεριφοράς του.
Βήμα 2: Παραδοχή και ξεκαθάρισμα ρόλων
Όταν ο υπάλληλός σας τελειώσει, είναι η σειρά σας. Ξεκαθαρίστε τη θέση σας, χωρίς να υποτιμήσετε τη δική του. Ο καλύτερος τρόπος είναι να αναγνωρίσετε τυχόν δικά σας σφάλματα, να εντοπίσετε τα δικά του και να ξεκαθαρίσετε ότι πιστεύετε στη συνεργασία και την ομαδική δουλειά. Μην αφήσετε όμως αμφιβολία για το ποιος είναι ο επικεφαλής και ποιες είναι οι προσδοκίες σας από αυτόν.
Βήμα 3: Επίλυση του προβλήματος
Σε αυτό το στάδιο ξεκινήστε να χτίζετε τη λύση. Ρωτήστε τον υπάλληλό σας τι πιστεύει ότι μπορεί να λειτουργήσει και, αν συμφωνείτε, επεξεργαστείτε το μαζί του. Όταν ζητάμε την άποψη του άλλου, τον μετατρέπουμε σε συμμέτοχο του προβλήματος και της λύσης του. Από εδώ και μετά, η επίτευξη μιας βιώσιμης λύσης δεν είναι δύσκολη υπόθεση.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/