Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Οι δύσκολες συζητήσεις με το προσωπικό στο φαρμακείο

4/12/2017 12:25:57 μμ
Τα 3 ασφαλή βήματα για τη λύση των προβλημάτων
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Πριν ξεκινήσετε μια δύσκολη συζήτηση που πρέπει να κάνετε με έναν υπάλληλό σας, προετοιμαστείτε κάνοντας στον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις:

  •  Με ποιο σκοπό κάνω αυτήν τη συζήτηση;
  •  Τι ελπίζω ότι μπορώ να επιτύχω;
  •  Ποια θα ήταν η ιδανική κατάληξη;

Αφού απαντήσετε ειλικρινά, μπορείτε να περάσετε στα 3 βήματα που θα σας οδηγήσουν στην καλύτερη δυνατή κατάληξη της κουβέντας με το πρόσωπο που έχετε το πρόβλημα.

Βήμα 1: Κατανόηση του προβλήματος

Το πρώτο βήμα αφορά στο να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για τον υπάλληλό σας και την άποψή του. Δώστε βάση στη γλώσσα του σώματός του και προσπαθήστε να "ακούσετε” αυτά που δε σας λέει. Μη βιαστείτε να πάρετε το λόγο, αν δεν τελειώσει πρώτα αυτός. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πλήρως την αιτία της όποιας στάσης ή συμπεριφοράς του.

Βήμα 2: Παραδοχή και ξεκαθάρισμα ρόλων

Όταν ο υπάλληλός σας τελειώσει, είναι η σειρά σας. Ξεκαθαρίστε τη θέση σας, χωρίς να υποτιμήσετε τη δική του. Ο καλύτερος τρόπος είναι να αναγνωρίσετε τυχόν δικά σας σφάλματα, να εντοπίσετε τα δικά του και να ξεκαθαρίσετε ότι πιστεύετε στη συνεργασία και την ομαδική δουλειά. Μην αφήσετε όμως αμφιβολία για το ποιος είναι ο επικεφαλής και ποιες είναι οι προσδοκίες σας από αυτόν.

Βήμα 3: Επίλυση του προβλήματος

Σε αυτό το στάδιο ξεκινήστε να χτίζετε τη λύση. Ρωτήστε τον υπάλληλό σας τι πιστεύει ότι μπορεί να λειτουργήσει και, αν συμφωνείτε, επεξεργαστείτε το μαζί του. Όταν ζητάμε την άποψη του άλλου, τον μετατρέπουμε σε συμμέτοχο του προβλήματος και της λύσης του. Από εδώ και μετά, η επίτευξη μιας βιώσιμης λύσης δεν είναι δύσκολη υπόθεση.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)
Καλεί τα προγράμματα φαρμακείου να έχουν διαθέσιμα τα πρότυπα τιμολόγια της ΗΔΙΚΑ






Σχετικά άρθρα

Σάρωσαν στα φαρμακεία οι αντιγριπικοί εμβολιασμοί φέτος
Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
Οι παγκόσμιες τάσεις και οι προκλήσεις στη φαρμακευτική πρακτική
Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)
Επανακυκλοφορεί το «Επί του Εργαστηρίου» ανανεωμένο και επικαιροποιημένο
Είκοσι δύο χρόνια μετά την πρώτη έκδοσή του
Δημιουργείται πειραματική ειδικότητα παρασκευαστή φαρμάκου στα ΣΑΕΚ
Με συνεργασία του υπ. Παιδείας και της ΠΕΦ