Μεγάλη διαφορά στην άποψη των πολιτών και ασθενών για τις φαρμακευτικές εταιρείες έδειξε δημοσκόπηση της εταιρείας Caliber σε 7 χώρες του κόσμου, σε σύγκριση με τα χρόνια της πανδημίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύει το Fierce Pharma, δείχνουν ότι η Covid-19 εξακολουθεί να επηρεάζει τη γνώμη των καταναλωτών, αλλά αντίστροφα: το 2020 και το 2021 οι εταιρείες που δραστηριοποιήθηκαν στην αγορά των εμβολίων κατείχαν υψηλές θέσεις (με τη Pfizer και τη Moderna να σημειώνουν υψηλότατα σκορ), ενώ στη φετινή έρευνα για το 2022 βρίσκονται στο τέλος της κατάταξης.
Ποιες όμως ανέβηκαν ψηλά στην εκτίμηση των πολιτών;
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι εταιρείες που «κάνουν τη διαφορά» στη ζωή των ασθενών με ισχυρά και καινοτόμα προϊόντα αλλά και με δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το ενδιαφέρον για το περιβάλλον, τη συμπερίληψη και την κοινωνική υπευθυνότητα αποτελούν τα χαρακτηριστικά στα οποία πρωτοστάτησε η καινούρια εταιρεία HALEON (η οποία προέκυψε από την απόσχιση του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων της GSK) και έτσι κατατάχθηκε ως η πιο δημοφιλής στη δημοσκόπηση.
Ακολουθούν εταιρείες όπως η Takeda και η Novo Nordisk, οι οποίες σύμφωνα με τους αναλυτές «συνδυάζουν την εξειδίκευση με την πραγματική αλλαγή για τις ζωές των ασθενών».
«Η δημιουργία μιας καλής φήμης στη φαρμακευτική αγορά απαιτεί αφοσίωση και προσπάθεια. Το κοινό δεν απαιτεί μόνο την καινοτομία αιχμής σε ασφαλή και οικονομικά προϊόντα, αλλά και ένα ισχυρό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης που επεκτείνεται πέρα από τη δημιουργία κερδών για τους μετόχους», δήλωσε ο Soren Holm, ανώτερος σύμβουλος της Caliber.