Η ανατρεπτική ταινία της εκστρατείας "Unwrap Haemophilia” του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Novo Nordisk Hellas, θέλει να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει τα άτομα με αιμορροφιλία ώστε να ξεπεράσουν τους περιορισμούς της καθημερινότητας και να αγκαλιάσουν μια πλούσια και γεμάτη ζωή.
Στόχος της καμπάνιας είναι να… ξετυλίξει την αλήθεια γύρω από την αιμορροφιλία, περνώντας το μήνυμα ότι η καλύτερη υπερπροστασία είναι μόνο η σωστή ενημέρωση.
Εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, η εκστρατεία περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με κοινό σημείο αναφοράς το "bubble wrap”, που τρέχει στα Social Media του Σ.Π.Ε.Α. και της Novo Nordisk Hellas με κεντρικά hashtags τα #UnwrapHaemophilia & #WHD2023, καθώς και στους ιστοτόπους www.hemophiliasociety.gr & www.changinghaemophilia.gr.