Η καμπάνια της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας που θα διεξαχθεί όλο τον Απρίλιο θα μιλήσει στους γονείς για τα θέματα που αφορούν το δέρμα των νεογέννητων, των βρεφών, των παιδιών ή των εφήβων, για τα οποία εκείνοι συχνά δεν γνωρίζουν που θα πρέπει να απευθυνθούν.
«Προκειμένου να τους ενημερώσουμε και να τους εκπαιδεύσουμε πως σε περιπτώσεις δερματολογικών προβλημάτων και παθήσεων, για να αποφύγουν ταλαιπωρίες με λάθος διάγνωση και λάθος θεραπεία, θα πρέπει να απευθύνονται αποκλειστικά στον ειδικό -που όπως όλοι γνωρίζουμε ο ειδικός για τις παθήσεις του δέρματος είναι μόνο ο Δερματολόγος- σχεδιάστηκε μια καμπάνια με ευχάριστο, δροσερό και ανάλαφρο ύφος, όπως ταιριάζει και στην κατηγορία, και με κεντρικό μήνυμα: «H ΔΑΦΝΗ ΞΕΡΕΙ…». Η Δάφνη είναι ένα μικρό, χαριτωμένο κοριτσάκι, που… γνωρίζει τελικά περισσότερα από κάποιους ενήλικες και ξέρει σε ποιον πρέπει να απευθυνθεί.
Η καμπάνια προβάλλεται στα social media –Facebook, Instagram και για πρώτη φορά στο πιο νεανικό και επίκαιρο μέσο, το Tik Tok– μέσω των οποίων θα ταξιδέψει ψηφιακά σε όλη την επικράτεια με videos, posts, reels και stories. Παράλληλα θα τρέξει σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης καθώς και με συνέντευξη του Προέδρου της ΕΔΑΕ σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή.
Η καμπάνια διεξάγεται με την ευγενική υποστήριξη των: FREZYDERM, SANOFI, LEO και MENARINI.