Μια καινοτόμo διαδικτυακή καμπάνια, με στόχο όχι μόνο την ενημέρωση του κοινού για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος, αλλά και για την εμψύχωση και ενημέρωση ασθενών και φροντιστών, δημιουργεί η φαρμακευτική εταιρεία Novartis.
Η καμπάνια
Melanoma B aware Greece αποτελεί μια πρωτοβουλία του τμήματος Oγκολογίας της
εταιρείας Novartis, υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και
με την υποστήριξη του Συλλόγου «ΑγκαλιάΖΩ» και του Συλλόγου Καρκινοπαθών-Εθελοντών-Φίλων-Ιατρών
«Κ.Ε.Φ.Ι.» Αθηνών.
Η Novartis,
θέλοντας να αγγίξει και να ενημερώσει τους νέους γύρω από το μελάνωμα,
δημιουργεί μια στοχευμένη καμπάνια με κύριο όχημά της το τατουάζ. Οι νέοι πολύ
συχνά επιλέγουν να σημαδέψουν το σώμα τους με κάποιο τατουάζ από δική τους
επιλογή, εκφράζοντας κάτι σημαντικό για τους ίδιους. H Novartis, βασιζόμενη σε
αυτήν την τάση, δημιουργεί μια καμπάνια που αντιπαραβάλλει την επιλογή ενός
ατόμου να έχει τατουάζ με κάποιον που αντίστοιχα έχει ένα μόνιμο σημάδι από τη
νόσο του μελανώματος, ένα σημάδι που δεν το έχει επιλέξει.
Η καμπάνια απευθύνεται κατά κύριο λόγο στους νέους ανθρώπους και σε αυτό το πλαίσιο θα χρησιμοποιήσει ως βασικό κανάλι για τη διάδοση των μηνυμάτων της τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω της σελίδας: @MelanomaBawareGreecehttps://www.facebook.com/MelanomaBawareGreece/.
Γνωστές
προσωπικότητες από τον καλλιτεχνικό χώρο με τατουάζ θα αποτελέσουν τους
πρεσβευτές της εκστρατείας και θα κινητοποιήσουν το ευρύ κοινό για έγκαιρη
διάγνωση, μέσω video και εκδηλώσεων ευαισθητοποίησης. Αξίζει,
επίσης, να τονίσουμε ότι η καμπάνια υπογραμμίζει τη σημαντικότητα της πρόληψης
και της εξέτασης καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς και όχι μόνο τους
καλοκαιρινούς μήνες.
Ο Ιωάννης Μπουκοβίνας, Παθολόγος-Ογκολόγος και Πρόεδρος της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος, τόνισε ότι «το μελάνωμα αποτελεί τη σοβαρότερη μορφή καρκίνου του δέρματος, η οποία μπορεί να επιφέρει ακόμα και θάνατο. Η έγκαιρη διάγνωση του προβλήματος και η άμεση αντιμετώπισή του σώζουν ζωές. Υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που μπορούν να μας κάνουν να υποπτευθούμε ότι κάποιος σπίλος έχει αρχίσει να διαφοροποιείται, όπως είναι η αλλαγή του μεγέθους, του χρώματος, η ύπαρξη διχρωμίας, η αλλαγή του σχήματος, η εξέλκωση, η φαγούρα κλπ. Η ανάγκη για πρόληψη, λοιπόν, είναι επιτακτική και πιστεύουμε πως η συγκεκριμένη καμπάνια θα συνεισφέρει σημαντικά στην ενημέρωση του νεανικού κοινού».