Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Μπορούν να αυξήσουν τον τζίρο των φαρμακείων τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;

16/1/2018 11:52:28 πμ
Μερικές ιδέες για το πώς θα τα προωθήσει ο φαρμακοποιός
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο

Η στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καταγράφεται ως σαφής τάση τα τελευταία χρόνια, αν και υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που εξακολουθούν να πιστεύουν εσφαλμένα ότι τα προϊόντα αυτά είναι κατώτερης ποιότητας, ίσως επειδή κοστίζουν λιγότερο από τα επώνυμα και καθιερωμένα.


Παράλληλα, για τα περισσότερα φαρμακεία, το περιθώριο κέρδους είναι αρκετά υψηλότερο στην ιδιωτική ετικέτα παρά το γεγονός ότι τα επώνυμα προϊόντα είναι ακριβότερα και πιο τσουχτερά για τον καταναλωτή. Ιδού λοιπόν μερικές ιδέες για το πώς θα προωθήσετε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προς αμοιβαίο όφελος: δικό σας και των πελατών σας.


Προωθήστε τις πωλήσεις ιδιωτικής ετικέτας μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών πελατών σας. Με τον τρόπο αυτό προσφέρετε κίνητρο στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και, παράλληλα, ενθαρρύνετε τη συμμετοχή περισσότερου κόσμου στο πρόγραμμα επιβράβευσης. Μπορείτε, για παράδειγμα, να προσφέρετε επιπλέον πόντους με την αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, στρέφοντας το κοινό σας προς αυτά.


Προβάλετε τη διαφορά τιμής. Ο καταναλωτής δεν αντιλαμβάνεται πάντοτε τη διαφορά τιμής μεταξύ ενός επώνυμου και ενός προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας. Δική σας αρμοδιότητα είναι να τονίσετε με έξυπνους τρόπους τη διαφορά αυτή και να τον κατευθύνετε προς το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας.


Τοποθετήστε τα στρατηγικά. Γνωρίζουμε ότι η τοποθέτηση ενός προϊόντος μπορεί να ενισχύσει και να εκτινάξει ή αντίθετα να καταβαραθρώσει τις πωλήσεις του. Αυτό ισχύει ειδικά για προϊόντα που δεν είναι ευρέως αναγνωρίσιμα και δεν τα ζητάει ο καταναλωτής με το όνομά τους. Τοποθετώντας σωστά το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας κάνετε το πρώτο βήμα για την καθιέρωσή του στη συνείδηση των πελατών σας.


Εκπαιδεύστε το κοινό σας. Οι πελάτες σάς εμπιστεύονται γιατί είστε ο φαρμακοποιός τους που τους φροντίζει, τους συμβουλεύει και αποσκοπεί στο καλό τους. Η γνώμη που θα εκφράσετε για ένα προϊόν έχει κεφαλαιώδη σημασία για αυτούς. Μπορείτε λοιπόν να τους εξηγείτε πως αγοράζοντας ένα προϊόν ιδιωτικής ετικέτας αποκτούν ένα λιγότερο ακριβό προϊόν χωρίς καμία παραχώρηση σε θέματα ποιότητας. Κερδισμένοι βγαίνετε και οι δύο.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ήδη η Αυστραλία προχώρησε σε σχετικές απαγορεύσεις
Και συγκεκριμένα η αποζημίωση βιοδεικτών & το μητρώο ασθενών






Σχετικά άρθρα

Servier Hellas: Βιβλίο & ταινία αφιερωμένα στον καρκίνο
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της νόσου
Βαρελάς & Galenica προχωρούν στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό
Με τη συμβολή της εταιρείας DIS
J&J Innovative Medicine Ελλάδος: Νέος Managing Director ο Daniel Paksy
Διαθέτει 20 χρόνια εμπειρίας στον φαρμακευτικό κλάδο
Hansaplast Second Skin Protection: Η καινοτομία που αλλάζει τα δεδομένα στην επούλωση πληγών
Προστατεύει σε βάθος και προσφέρει προηγμένη φροντίδα στην πληγή