Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Μπορούν να αυξήσουν τον τζίρο των φαρμακείων τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;

16/1/2018 11:52:28 πμ
Μερικές ιδέες για το πώς θα τα προωθήσει ο φαρμακοποιός
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο

Η στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καταγράφεται ως σαφής τάση τα τελευταία χρόνια, αν και υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που εξακολουθούν να πιστεύουν εσφαλμένα ότι τα προϊόντα αυτά είναι κατώτερης ποιότητας, ίσως επειδή κοστίζουν λιγότερο από τα επώνυμα και καθιερωμένα.


Παράλληλα, για τα περισσότερα φαρμακεία, το περιθώριο κέρδους είναι αρκετά υψηλότερο στην ιδιωτική ετικέτα παρά το γεγονός ότι τα επώνυμα προϊόντα είναι ακριβότερα και πιο τσουχτερά για τον καταναλωτή. Ιδού λοιπόν μερικές ιδέες για το πώς θα προωθήσετε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προς αμοιβαίο όφελος: δικό σας και των πελατών σας.


Προωθήστε τις πωλήσεις ιδιωτικής ετικέτας μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών πελατών σας. Με τον τρόπο αυτό προσφέρετε κίνητρο στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και, παράλληλα, ενθαρρύνετε τη συμμετοχή περισσότερου κόσμου στο πρόγραμμα επιβράβευσης. Μπορείτε, για παράδειγμα, να προσφέρετε επιπλέον πόντους με την αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, στρέφοντας το κοινό σας προς αυτά.


Προβάλετε τη διαφορά τιμής. Ο καταναλωτής δεν αντιλαμβάνεται πάντοτε τη διαφορά τιμής μεταξύ ενός επώνυμου και ενός προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας. Δική σας αρμοδιότητα είναι να τονίσετε με έξυπνους τρόπους τη διαφορά αυτή και να τον κατευθύνετε προς το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας.


Τοποθετήστε τα στρατηγικά. Γνωρίζουμε ότι η τοποθέτηση ενός προϊόντος μπορεί να ενισχύσει και να εκτινάξει ή αντίθετα να καταβαραθρώσει τις πωλήσεις του. Αυτό ισχύει ειδικά για προϊόντα που δεν είναι ευρέως αναγνωρίσιμα και δεν τα ζητάει ο καταναλωτής με το όνομά τους. Τοποθετώντας σωστά το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας κάνετε το πρώτο βήμα για την καθιέρωσή του στη συνείδηση των πελατών σας.


Εκπαιδεύστε το κοινό σας. Οι πελάτες σάς εμπιστεύονται γιατί είστε ο φαρμακοποιός τους που τους φροντίζει, τους συμβουλεύει και αποσκοπεί στο καλό τους. Η γνώμη που θα εκφράσετε για ένα προϊόν έχει κεφαλαιώδη σημασία για αυτούς. Μπορείτε λοιπόν να τους εξηγείτε πως αγοράζοντας ένα προϊόν ιδιωτικής ετικέτας αποκτούν ένα λιγότερο ακριβό προϊόν χωρίς καμία παραχώρηση σε θέματα ποιότητας. Κερδισμένοι βγαίνετε και οι δύο.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Το σύστημα αυτό προάγει την ακρίβεια και την ταχύτητα στις ιατρικές διαγνώσεις
Ο ΠΦΣ ζητά τροποποιήσεις στα μηχανογραφικά συστήματα των φαρμακείων






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών