Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

#MPES_StaPapoutsiaMou από τον όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ

20/10/2024 11:59:58 μμ
Στο πλαίσιο εορτασμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάστηκε φέτος 7-13 Οκτωβρίου με ένα εντυπωσιακό αριθμό συμμετοχών. Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) που συνεχίζει να αναδεικνύει το σημαντικό ρόλο της εξυπηρέτησης. 


Με τη σκέψη ότι η εξυπηρέτηση δεν αφορά μόνο τη σχέση εργαζομένου - πελάτη, αλλά ξεκινάει εσωτερικά από τον οργανισμό, μέσα από μια διαδικασία της οποίας όλοι οι εργαζόμενοι αποτελούν κρίκους μιας αλυσίδας, ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ θέλησε φέτος να εμβαθύνει στην έννοιά της, καλλιεργώντας μια εταιρική κουλτούρα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. 


Το μήνυμα του ΕΙΕΠ, #togetherwecelebrate, συνόδεψε το κεντρικό μήνυμα του ομίλου #MPES_StaPapoutsiaMou σε δράσεις μέσα από τις οποίες γιόρτασε, διασκέδασε αλλά και ευαισθητοποίησε. Στόχος του φετινού μηνύματος ήταν η αναγνώριση της προσφοράς κάθε εργαζομένου, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, η αύξηση της κατανόησης και της αλληλεγγύης και η ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος.


Όλες οι εταιρείες του ομίλου στόλισαν τους χώρους τους με μπαλόνια, επάνω στα οποία o καθένας μπορούσε να γράψει τι σημαίνει γιΆ αυτόν εξυπηρέτηση. Διανεμήθηκε ένα kit σε κάθε εργαζόμενο, μαζί με ένα shoe photo booth prop, που του έδινε τη δυνατότητα -στέλνοντας σχετικές φωτογραφίες και απαντώντας τι σημαίνει για εκείνον «Μπαίνω στα παπούτσια του άλλου»- να συμμετέχει σε διαγωνισμό, διεκδικώντας μια από τις 10 δωροεπιταγές INTERSPORT συνολικής αξίας 1.000€. O 10λογος της εβδομάδας είχε αναρτηθεί σε όλους τους χώρους κάθε μονάδας του ομίλου, ενώ ο εορτασμός έκλεισε με τον τελικό του τουρνουά Air Hockey, με τους εργαζόμενους που έφτασαν σε αυτόν να κερδίζουν συνολικά 500€. 


«Για τον όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ κάθε εργαζόμενος είναι ξεχωριστός και η προσφορά του μοναδική! Με αυτήν τη μοναδικότητα προσπαθούμε όλοι #ΜΑΖΙ για ένα κοινό αποτέλεσμα επιδιώκοντας την κορυφαία εξυπηρέτηση!», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Ομίλου. 


Φωτογραφίες από την καμπάνια και τον εορτασμό μπορείτε να βρείτε εδώ. 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Συνέντευξη στη Βάσω Καλυβιώτη για το περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές