To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Ποιον αφορά το φαρμακείο σας; Ποιο το κοινό «στόχος»; Αν η απάντηση είναι «κανέναν ιδιαίτερα και όλους μαζί», τότε μάλλον είστε στον λάθος δρόμο. Απλούστατα γιατί είστε ακόμα ένα «βαρετό» φαρμακείο που δεν θα λείψει σε κανέναν αν αύριο σταματήσει να λειτουργεί. Επομένως, η επόμενη ερώτηση είναι: θέλετε να είστε «αόρατος» ή να ξεχωρίζετε και να σας προσέχουν;
H τάση στο
σημερινό μάρκετινγκ είναι να απευθυνόμαστε σε ομάδες ατόμων που μοιράζονται ένα
κοινό πάθος, ένα κοινό πρόβλημα ή ένα κοινό ενδιαφέρον. Μια ματιά στο Facebook
-για παράδειγμα- θα σας πείσει αμέσως. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό αυτών των
ομάδων είναι ότι παθιάζονται με το πρόβλημα που τους απασχολεί ή με το
αντικείμενο που τους εξιτάρει. Πρόχειρα μπορούμε να αναφέρουμε μερικές τέτοιες ομάδες
ασθενών ή υποψήφιων πελατών: άνθρωποι με προβλήματα διαβήτη, φανατικοί της
πεζοπορίας, λάτρεις της γυμναστικής, γνώστες του «εναλλακτικού»… και ο
κατάλογος δεν έχει τελειωμό. Τώρα,
λοιπόν, ξέρετε πού πρέπει να εστιάσετε.
Αν επιπλέον παράγετε δικά σας προϊόντα, το να εντοπίσετε τις ομάδες-στόχους σας μπορεί να κάνει τη διαφορά. Οι ιδέες σας και τα προϊόντα που έχετε δημιουργήσει δεν είναι για όλους. Είναι για τους πιστούς του φαρμακείου σας που θα δημιουργήσετε. Είναι για αυτούς που το φαρμακείο σας τους εμπνέει. ΓιΆ αυτούς που θα αφήσει ένα δυσαναπλήρωτο κενό αν αύριο πάψει να λειτουργεί. Αν, λοιπόν, μπορείτε να απαντήσετε ποιον αφορά το φαρμακείο σας, είστε στο σωστό δρόμο.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.