To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Στο σύγχρονο
περιβάλλον του φαρμακείου, η μηχανογράφηση είναι το παν. Με δεκάδες συνταγές
που εκτελούνται καθημερινά, με 4.000 τουλάχιστον κωδικούς παραφαρμάκου, με
υποχρέωση τιμολόγησης Ταμείων και τόσες άλλες υποχρεώσεις, το μολύβι και το
χαρτί αποτελούν υπόθεση του παρελθόντος. Δεν είναι όμως μόνο η ευκολία
διαχείρισης, αλλά και οι επιταγές του σύγχρονου μάρκετινγκ. Ή αλλιώς "marketing
is measured, otherwise it is not marketing”.
Με ένα σοβαρό και έγκυρο σύστημα μηχανογράφησης, ο σύγχρονος φαρμακοποιός:
- καταχωρίζει εύκολα και γρήγορα τις συνταγές των Ταμείων,
- αναζητά αποτελεσματικά τα στοιχεία που τον ενδιαφέρουν,
- στέλνει ηλεκτρονικά την παραγγελία στη φαρμακαποθήκη και με τον ίδιο τρόπο λαμβάνει το τιμολόγιο,
- διαθέτει παραμετροποιημένο σύστημα με το οποίο ελέγχει ανά πάσα στιγμή το στοκ του,
- παρακολουθεί τα οικονομικά του μεγέθη και μάλιστα όχι μόνο για την τρέχουσα χρήση,
- διαχειρίζεται τα λογιστικά του βιβλία,
- εκδίδει συγκεντρωτικές καταστάσεις Ασφαλιστικών Tαμείων,
- ενημερώνει άμεσα τις τιμές φαρμάκων και παραφαρμακευτικών προϊόντων.
Επομένως, το ερώτημα για τον σύγχρονο φαρμακοποιό δεν είναι αν θα προχωρήσει στη μηχανογράφηση, αλλά στην επιλογή του καλύτερου συστήματος και της εταιρείας που μπορεί να του παρέχει σοβαρή και ολοκληρωμένη υποστήριξη.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.