H MAM ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα και προχωράει δυναμικά με νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα τηρώντας αυστηρές περιβαλλοντικές προδιαγραφές. Βασικό στοιχείο της νέας εταιρικής ταυτότητας είναι το ανανεωμένο λογότυπο που περιλαμβάνει την ημερομηνία ίδρυσης της εταιρείας (το 1976), υπογραμμίζοντας την ιστορία και την εμπειρία της MAM στον τομέα της ανάπτυξης περιστοματικών βρεφικών προϊόντων.
Τα χρώματα αποτελούν σημαντικό μέρος της νέας της εμφάνισης. Η ΜΑΜ γιορτάζει τη ζωή μέσα από μια μοντέρνα παστέλ χρωματική παλέτα 6 αποχρώσεων, που προσθέτει ενέργεια και παιχνιδιάρικη διάσταση στην εικόνα της και σε όλες τις νέες συσκευασίες των προϊόντων της. Η νέα εμφάνιση συμβάλλει στην ισχυρή προβολή στο σημείο πώλησης καθώς και στην εύκολη πλοήγηση του καταναλωτή. Τώρα κάθε προϊόν ΜΑΜ έχει το δικό του χρώμα που το κάνει να ξεχωρίζει. Οι νέες συσκευασίες περιλαμβάνουν ανανεωμένα ευανάγνωστα και εύχρηστα εικονίδια με σκοπό την ενημέρωση του καταναλωτή. Είναι κατασκευασμένες με φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές. Σήμερα, το 76% των υλικών συσκευασίας της MAM είναι είτε ανακυκλωμένα, είτε ανανεώσιμα, είτε παράγονται με υπεύθυνες μεθόδους παραγωγής.
Η δέσμευση της MAM για την προστασία του περιβάλλοντος συνεχίζεται με βιώσιμες πρακτικές στην καθημερινότητα του καταναλωτή. Το κουτί μεταφοράς και αποστείρωσης των πιπίλων MAM επιτρέπει την αποστείρωσή τους σε μόλις τρία λεπτά σε φούρνο μικροκυμάτων, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO₂ έως και 77%. Επιπλέον, με τη λειτουργία αυτοαποστείρωσης του μπιμπερό Easy Start™ Anti-Colic, εξοικονομείται έως και 85% CO₂.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το mamhellas.eu