Η κάρτα
πελάτη αποτελεί ένα πρωτοπόρο και σημαντικό
εργαλείο marketing του φαρμακείου μας
και ένα ισχυρό κίνητρο για τις επισκέψεις των
πελατών μας, καθώς αυτοί αναγνωρίζουν την
επιβράβευση και τα λοιπά προνόμια, εξαργυρώνοντας
τους πόντους-bonus που συγκεντρώνουν
με τις αγορές τους.
Σε όλα τα
κανάλια λιανικής πώλησης, όπου οι καταναλωτές
βομβαρδίζονται από πολλαπλές επιλογές,
η πιστότητα είναι πιο σημαντική από ποτέ. Δεν
μιλάμε μόνο για τεράστιο ανταγωνισμό, αλλά για
μια αγορά η οποία εξελίσσεται συνεχώς. Το πρόγραμμα πιστότητας αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για μια
επιχείρηση, καθώς με αυτό αναπτύσσει και
ενισχύει τη σχέση της με τον καταναλωτή, αυξάνοντας και διατηρώντας μερίδιο της αγοράς. Το βασικό μέσο για τη
λειτουργία ενός τέτοιου προγράμματος είναι
η κάρτα πιστότητας.
Οι καταναλωτές που έχουν ήδη μια θετική αγοραστική εμπειρία, είναι πιο πιθανό να συνεχίσουν να
αγοράζουν από το ίδιο σημείο λιανικής
χρησιμοποιώντας την κάρτα πιστότητας, αρκεί αυτή να τους προσφέρει πραγματικά οφέλη και πλεονεκτήματα. Το
βασικό εργαλείο του προγράμματος πιστότητας
του φαρμακείου μας, μέλος του δικτύου Pharma PLUS, είναι η κάρτα πελάτη +plus card, με την οποία
επωφελείται ο καταναλωτής από ειδικές προσφορές
και μεγάλες εκπτώσεις σε κάθε αγορά παραφαρμακευτικών ειδών, για τις οποίες ενημερώνεται μέσω SMS, viber και
email.
Πρόκειται για μια κάρτα
πιστότητας που μπορεί να προμηθευτεί κάθε πελάτης του φαρμακείου μας. Να σημειωθεί ότι η κάρτα
ισχύει πανελλαδικά, δηλαδή μπορεί να χρησιμοποιηθεί
σε όλα τα φαρμακεία του Δικτύου Pharma PLUS προκειμένου ο πελάτης να συλλέξει και να εξαργυρώσει
πόντους οπουδήποτε. Η κάρτα
πελάτη λειτουργεί ουσιαστικά ως κίνητρο αγορών και βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι κάθε πελάτης
μπορεί να αποκτήσει δώρα-προϊόντα, πραγματοποιώντας
αγορές μέσα από μια μεγάλη γκάμα παραφαρμακευτικών ειδών.
Μέσω της ενέργειας αυτής, ο
φαρμακοποιός γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικός
απέναντι στα εναλλακτικά δίκτυα διανομής παραφαρμακευτικών και καλλυντικών προϊόντων, καθώς εκμεταλλεύεται
ενέργειες marketing που φέρνουν
κοντά του μεγαλύτερο αριθμό «πιστών» πελατών. Παράλληλα, διατηρεί το ιδιαίτερο βάρος της επιστημονικής
συμβουλής του που τον διαφοροποιεί από τον
ανταγωνισμό.