Η Boehringer Ingelheim παρουσίασε ένα εξελιγμένο εταιρικό εμπορικό σήμα, με στόχο την έμπνευση βαθύτερης σύνδεσης με τους διαφορετικούς πελάτες, συνεργάτες και υπαλλήλους της εταιρείας.
Η εξελιγμένη εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει αρκετές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής μιας ξεχωριστής παλέτας χρωμάτων και της δήλωσης σκοπού που εμπεριέχεται στην επωνυμία της Boehringer Ingelheim «Life forward». Ειδικότερα, η δήλωση «Life forward» βασίζεται στη θεμελίωση του εταιρικού σκοπού του «μετασχηματισμού της ζωής για τις γενιές» και τονίζει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία αντιμετωπίζει τις σημερινές και μελλοντικές της προκλήσεις και τον αντίκτυπο των ενεργειών της.
Ως βασικός παράγοντας στη βιομηχανία, η Boehringer Ingelheim αναπτύσσει πρωτοποριακές θεραπείες για μερικές από τις πιο επικίνδυνες & θανατηφόρες παθήσεις. Με την αύξηση των μη μεταδοτικών και λοιμωδών ασθενειών για τους ανθρώπους και τα ζώα, τη γήρανση των πληθυσμών και τη συμπίεση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης, η εταιρεία αντιμετωπίζει τις ακάλυπτες ιατρικές ανάγκες για τους ανθρώπους και τα ζώα σε βασικούς τομείς, όπως τα καρδιο-νεφρο-μεταβολικά (CRM) νοσήματα, τη φλεγμονή, την ογκολογία και την ψυχική υγεία.
«Έχουμε ευθύνη να βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων», δήλωσε ο Médard Schoenmaeckers, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων της Boehringer Ingelheim GmbH. «Τα νέα καινοτόμα φάρμακα που ήδη ετοιμάζουμε και έρχονται και που θα κάνουν σημαντικές διαφορές στην υγεία των ανθρώπων και των ζώων συνηγορούν ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να εισάγουμε την εξελιγμένη εταιρική μας ταυτότητα».