Σε έρευνα ικανοποίησης πελατών του 2023 που διεξήγε ο Lelos Group, αναδεικνύεται ότι ο όμιλος έχει χτίσει ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες του, προσφέρει ανταγωνιστικές εμπορικές πολιτικές και καλύπτει τους πελάτες του με ολοένα και μεγαλύτερη γκάμα φαρμάκων και παραφαρμάκων.
Ειδικότερα, σε ερώτηση για το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών από τη συνεργασία με την εταιρεία, το 43,18% απάντησε «πολύ ικανοποιημένο» και το 46,59% «αρκετά ικανοποιημένο» (σύνολο 89,77%). Όπως αναφέρεται στην έκθεση, τα τελευταία 5 χρόνια ο όμιλος βρίσκεται στην κορυφή της προτίμησης περισσότερων από 2800 φαρμακείων πανελλαδικά, ενώ διακινεί ετησίως περισσότερα από 38.000 προϊόντα σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια μέσω των 98 οχημάτων του.
Υψηλά είναι τα ποσοστά που συγκέντρωσε ο Lelos Group όσον αφορά τις εκπτώσεις που παρέχει καθημερινά, μηνιαία αλλά και εβδομαδιαία. Συγκεκριμένα, οι εκπτώσεις στα φάρμακα αφήνουν «πολύ» και «αρκετά» ικανοποιημένο το 87,1% των φαρμακοποιών του, οι εκπτώσεις στα παραφάρμακα το 90,43%, οι όροι εμπορικής πολιτικής το 84,05%, ενώ οι έκτακτες (τηλεφωνικές ή online) προσφορές το 90,33%.
Πολύ ικανοποιημένη δηλώνει η πλειονότητα των πελάτων και σε θέματα όπως η ταχύτητα εξυπηρέτησης και ο χρόνος καταχώρησης των παραγγελιών, η επαγγελματική συμπεριφορά και η αποτελεσματικότητα/λειτουργικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Όσον αφορά την γκάμα των προϊόντων του Lelos Group, οι φαρμακοποιοί δήλωσαν ότι είναι πολύ και αρκετά ικανοποιημένοι από την κάλυψη των φαρμάκων (72,34%) και των παραφαρμάκων (90,43%).
Τα παραπάνω εξαιρετικά αποτελέσματα καταλήγουν στο ότι το 78,16% δήλωσε πως θα συνιστούσε τον Lelos Group σε συναδέλφους του.