Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Κανόνες για επιτυχημένα meetings με το προσωπικό σας

1/11/2017 1:13:53 μμ
5 συμβουλές για να σας παρακολουθούν οι εργαζόμενοί σας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


 

To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Τα meetings με το προσωπικό είναι βασικό συστατικό για την εύρυθμη λειτουργία κάθε φαρμακείου, γιΆ αυτό ποτέ δεν πρέπει να θεωρούνται σπατάλη χρόνου. Αντίθετα, με το πέρας μιας τέτοιας επαγγελματικής συνάντησης πρέπει το προσωπικό να νιώθει κινητοποιημένο και πρόθυμο να αποδώσει τα μέγιστα στον εργασιακό του χρόνο. Ιδού πώς:

Meetings σύντομα και περιεκτικά

Ο κανόνας είναι ότι ένα meeting δεν πρέπει να διαρκεί περισσότερο από μία ώρα, γιατί μετά η προσοχή και η συγκέντρωση όλων διασπάται. Αν λοιπόν οι συναντήσεις είναι τακτικές και με προκαθορισμένη διάρκεια, το προσωπικό σας θα τις παρακολουθεί με ενδιαφέρον και προσοχή.

Προσκαλέστε μόνο όσους πρέπει να είναι παρόντες

Όταν σε ένα meeting παρευρίσκονται άτομα που το θέμα του δεν τα αφορά, είναι λογικό να το αντιμετωπίζουν ως χάσιμο χρόνου. Καλέστε επομένως μόνο όσους αφορά το θέμα, το γνωρίζουν και μπορούν να συνεισφέρουν με ιδέες και προτάσεις. Ασφαλώς, υπάρχουν φορές που πρέπει να παρευρίσκονται όλοι, αλλά σίγουρα αυτές αποτελούν την εξαίρεση.

Ατζέντα και χρονική διάρκεια

Σημειώστε τα θέματα που θα συζητηθούν και τον χρόνο που θα διατεθεί για καθένα από αυτά. Στη συνέχεια στείλτε το μήνυμα σε όλους ηλεκτρονικά ή τυπώστε το και μοιράστε το. Με τον τρόπο αυτό, όλοι γνωρίζουν τη θεματική ατζέντα και πόσο χρόνο έχουν στη διάθεσή τους. Παρεκκλίσεις χρονικές πάντοτε θα υπάρχουν, αλλά είναι σημαντικό να τηρείτε την ατζέντα όσο πιο πιστά γίνεται.

Όχι στη μονοπώληση

Αν κάποιος έχει τη διάθεση να μιλά ή να παρεμβαίνει ασταμάτητα, είναι απαραίτητο να τον ελέγξετε, είτε λέγοντας κάτι του τύπου «Σημαντικά αυτά που λέτε, αλλά πρέπει να ακούσουμε και τη γνώμη

των υπολοίπων πριν καταλήξουμε σε μια απόφαση» ή παίρνοντας εσείς τον λόγο και δίνοντας πάσα σε αυτόν που έχει σειρά να καταθέσει την άποψή του.

Ανακεφαλαιώστε τα συμπεράσματα

Είναι σημαντικό να αφιερώσετε τα τελευταία λεπτά στην ανακεφαλαίωση όσων συζητήθηκαν και όσων αποφασίστηκαν. Καλό είναι να ζητάτε από όλους να κρατούν σημειώσεις για τις τελικές αποφάσεις και για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν στη συνέχεια. Με τον τρόπο αυτό δεσμεύονται όλοι να εφαρμόσουν τα όσα συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι νοσοκομειακοί φαρμακοποιοί ζητούν ενημέρωση και αποκατάσταση
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το Journal of Pharmacy Practice






Σχετικά άρθρα

Για τη συνταγογράφηση στατινών οι πολίτες εμπιστεύονται τους φαρμακοποιούς τους
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το Journal of Pharmacy Practice
Δ. Κάλφα: Η Ξάνθη κτυπάει κόκκινο σε ελλείψεις φαρμάκων
Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως σε ινσουλίνες και παιδικά αντιβιοτικά, σύμφωνα με την πρόεδρο του Φ.Σ της περιοχής
Καμία σκέψη για αποζημίωση της διανυκτέρευσης στα φαρμακεία
Δεν υπάρχει περιθώριο περαιτέρω επιβάρυνσης του οικογενειακού προϋπολογισμού, σύμφωνα με την κυβέρνηση
Πρόστιμα φωτιά για όσους φοροδιαφεύγουν
Από 1000 έως 5000 ευρώ κατά περίπτωση