
Το λανσάρισμα του νέου προϊόντος της Αpollonian Nutrition Möller’s Cardio, που συμπληρώνει δυναμικά την οικογένεια των προϊόντων Möller’s, υποστηρίζει η καμπάνια που δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία New Age.
Σύμφωνα με το Daily Fax, η New Age εμπνέεται, όπως και σε προηγούμενο σποτ, από πραγματικές ιστορίες ανθρώπων, που χρησιμοποιούν το Möller’s στην καθημερινότητά τους. Μια από αυτές είναι και η αληθινή ιστορία αγάπης δύο γνωστών ηθοποιών, της Αλεξάνδρας Ούστα και του Γιάννη Καρακατσάνη. Φροντίζουν -όπως λένε στο σποτ- ο ένας την καρδιά του άλλου και προτείνουν στο κοινό το Möller’s Cardio «για περισσότερα χρόνια αγάπης και έρωτα».
Το Möller’s Cardio είναι μια «πανίσχυρη φόρμουλα φυσικών, θαλάσσιων ωμέγα-3, αποκλειστικά για τη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Η καμπάνια «τρέχει» στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα social media.