Σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data, την περίοδο 24/01/22-13/02/22, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο (25/01/21-14/02/21) ως εξής:
- Φάρμακα: +4,6% (+1,1 εκ. τμχ.).
- Προϊόντα OTC: +8% (+467,1 χιλ. τμχ.).
- Καλλυντικά: -16% (-380,5 χιλ. τμχ.).
- Προϊόντα διατροφής: +1,5% (+3,4 χιλ. τμχ.).
- Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +68,3% (+936,4 χιλ. τμχ.).
Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με την περίοδο 25/01/21 - 14/02/21 είναι:
- Στα φάρμακα, η κατηγορία του κεντρικού νευρικού συστήματος αυξάνεται κατά: +9,3% (+421 χιλ. τμχ.).
- Στα προϊόντα OTC, τα αντιβηχικά αυξάνονται κατά: +30,9% (+298,8 χιλ. τμχ.).
- Στα καλλυντικά, τα γυναικεία προϊόντα ομορφιάς μειώνονται κατά: -23,1% (-120,7χιλ. τμχ.).
- Στα προϊόντα διατροφής, τα προϊόντα εντερικής σίτισης αυξάνονται κατά: +25,5 % (+5,9 χιλ. τμχ.).
- Στα προϊόντα φροντίδας ασθενών, η κατηγορία των διαγνωστικών συσκευών, η οποία περιλαμβάνει τα τεστ πρωτεϊνών αλλά και τις χειρουργικές μάσκες, αυξάνεται κατά: +206,8% (+593,7 χιλ. τμχ.).
Τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.