Με στόχο να παρέχει σε κάθε πελάτη και ασθενή μια ποιοτική εξυπηρέτηση, τα φαρμακεία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Wegmans εισάγουν στην καθημερινή τους πρακτική ειδικό εξοπλισμό και υλικά επικοινωνίας ειδικά για τα άτομα με προβλήματα ακοής και όρασης.
Πρόκειται για διάφορα βοηθήματα και εναλλακτικές επιλογές πρόσβασης στις υπηρεσίες και στα προϊόντα του φαρμακείου που συμβάλλουν στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση με τους κωφούς, βαρήκοους, τυφλούς και περιορισμένης όρασης πελάτες.
Ενδεικτικά αναφέρονται: υπηρεσίες τηλε-διερμηνείας από και προς τη νοηματική γλώσσα, υπηρεσία βιντεοκλήσεων ή γραπτών μηνυμάτων, ειδική τεχνολογία σε ένα από τα ταμεία του φαρμακείου και στο χώρο παροχής συμβουλών για τα άτομα με προβλήματα ακοής, ετικέτες φαρμάκων και έγγραφα με συμβουλές τυπωμένα σε μεγάλο μέγεθος για όσους δεν βλέπουν καλά, εφαρμογή που παρέχει live οπτικές πληροφορίες και περιγραφές σε πραγματικό χρόνο κ.ά.
«Στη Wegmans, δεσμευόμαστε να παρέχουμε απίστευτη εξυπηρέτηση σε όλους τους πελάτες μας και αυτά τα βοηθήματα μας παρέχουν τη δυνατότητα να τηρήσουμε αυτή τη δέσμευση, προσφέροντας κορυφαίους τρόπους επικοινωνίας και πρόσβασης σε αυτή την ομάδα του πληθυσμού», δηλώνει εκπρόσωπος της εταιρείας.