Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Επιστρέφουν τα ΦΥΚ στον φυσικό τους χώρο;
Τα σενάρια για τη χορήγησή τους από τα φαρμακεία
Φαρμακοποιοί & γιατροί: Να επανέλθουν οι χειρόγραφες συνταγές
Μέχρι να αποκατασταθούν τα προβλήματα με την ηλεκτρονική συνταγογράφηση
Π.Ο.Υ.: Καλεί τις ΗΠΑ να επανεξετάσουν την απόφαση αποχώρησης
«Για το καλό εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως», όπως αναφέρει

How Brands Grow: Η Jenni Romaniuk για πρώτη φορά στην Ελλάδα

4/5/2023 9:20:52 μμ
Από τον Νο1 στον κόσμο ερευνητικό φορέα για το Brand Management
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


H καθηγήτρια Jenni Romaniuk είναι η Διεθνής Διευθύντρια στο #1 παγκοσμίως ερευνητικό φορέα για το Brand Management, το Ινστιτούτο Ehrenberg-Bass για την Επιστήμη του Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας. Είναι συγγραφέας του βιβλίου "Better Brand Health, Building Distinctive Brand Assetsand "How Brands Grow Part 2” που αποτελεί τη φυσική συνέχεια του εξαιρετικά επιτυχημένου How Brands Grow Part 2 – Revised!, το οποίο συνέγραψε με τον Byron Sharp, Καθηγητή και Διευθυντή του Ehrenberg-Bass Institute και συγγραφέα του best seller "How Brands Grow: what marketers don’t know".


 Η Romaniuk είναι η δημιουργός του Distinctive Asset Grid, το οποίο χρησιμοποιείται από εταιρείες σε όλο τον κόσμο για την αξιολόγηση της ισχύος και των στρατηγικών δυνατοτήτων των distinctive assets των brands.

 

Είναι επίσης η πρωτοπόρος στη μέτρηση και τις μετρήσεις της Ψυχικής Διαθεσιμότητας.


Μέσω της δουλειάς της στο Ινστιτούτο Ehrenberg-Bass, έχει συμβουλέψει πολλές από τις μεγαλύτερες μάρκες του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των The Coca-Cola Company, Mars Inc., Colgate-Palmolive, Raiffeisen Bank International, Suntory Beverage & Food και πολλών άλλων.


Την Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023, η Jenni συμμετέχει ως κεντρική ομιλήτρια στο How Brands Grow. Την κεντρική ομιλία ακολουθεί πάνελ συζήτησης με διακεκριμένα στελέχη από την ελληνική αγορά, καθώς και networking event.

 

Πληροφορίες και έγγραφές: www.brandsforum.gr

Διαθέσιμα Early Bird Tickets -10% έως τις 19/05/23.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με εστίαση στο digital marketing και στο PR
Είκοσι δύο χρόνια μετά την πρώτη έκδοσή του






Σχετικά άρθρα

ITF Hellas Α.Ε.: 27 χρόνια διαρκούς αναπτυξιακής πορείας στην Ελλάδα
Ο όμιλος ITALFARMACO, στον οποίο ανήκει, εστιάζει πλέον σε φάρμακα σπανίων παθήσεων
Το clawback και η φαρμακευτική πολιτική μονοπώλησε την ετήσια εκδήλωση του ΣΦΕΕ
Συμμετείχαν εκπρόσωποι του κλάδου αλλά και της κυβέρνησης
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ CDI Pfizer & Πανεπιστήμιου Μακεδονίας
Για την προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας
Η Karabinis Medical στο Davos Lodge 2025
Ο Απόστολος Καραμπίνης κεντρικός ομιλητής σε πάνελ μαζί με διακεκριμένους ηγέτες της υγείας