H καθηγήτρια Jenni Romaniuk είναι η Διεθνής Διευθύντρια στο #1 παγκοσμίως ερευνητικό φορέα για το Brand Management, το Ινστιτούτο Ehrenberg-Bass για την Επιστήμη του Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας. Είναι συγγραφέας του βιβλίου "Better Brand Health, Building Distinctive Brand Assets” and "How Brands Grow Part 2” που αποτελεί τη φυσική συνέχεια του εξαιρετικά επιτυχημένου How Brands Grow Part 2 – Revised!, το οποίο συνέγραψε με τον Byron Sharp, Καθηγητή και Διευθυντή του Ehrenberg-Bass Institute και συγγραφέα του best seller "How Brands Grow: what marketers don’t know".
Η Romaniuk είναι η δημιουργός του Distinctive Asset Grid, το οποίο χρησιμοποιείται από εταιρείες σε όλο τον κόσμο για την αξιολόγηση της ισχύος και των στρατηγικών δυνατοτήτων των distinctive assets των brands.
Είναι επίσης η πρωτοπόρος στη μέτρηση και τις μετρήσεις της Ψυχικής Διαθεσιμότητας.
Μέσω της δουλειάς της στο Ινστιτούτο Ehrenberg-Bass, έχει συμβουλέψει πολλές από τις μεγαλύτερες μάρκες του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των The Coca-Cola Company, Mars Inc., Colgate-Palmolive, Raiffeisen Bank International, Suntory Beverage & Food και πολλών άλλων.
Την Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023, η Jenni συμμετέχει ως κεντρική ομιλήτρια στο How Brands Grow. Την κεντρική ομιλία ακολουθεί πάνελ συζήτησης με διακεκριμένα στελέχη από την ελληνική αγορά, καθώς και networking event.
Πληροφορίες και έγγραφές: www.brandsforum.gr
Διαθέσιμα Early Bird Tickets -10% έως τις 19/05/23.