Ανακοίνωση του ΟΑΕΕ:
«28/1/2011
Λόγω της έναρξης λειτουργίας νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από 24/01/2011 και προκειμένου να διευκολύνουμε τόσο τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ όσο και τους φαρμακοποιούς σας ενημερώνουμε ότι:
Οι συνταγές που δημιουργήθηκαν στο προηγούμενο σύστημα και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η εκτέλεσή τους στο νέο σύστημα μπορούν να εκτελεστούν χειρόγραφα εντός του οριζόμενου χρονικού διαστήματος.
Επιπλέον, για ηλεκτρονικές συνταγές του προηγούμενου συστήματος άνω των 150€ θα γίνει δεκτή η χειρόγραφη εκτέλεσή τους χωρίς την απαίτηση θεώρησης.
Τέλος δεκτές θα γίνουν και οι χειρόγραφες εκτελέσεις συνταγών συμπεριλαμβανομένων και των άνω των 150€ (χωρίς να απαιτείται θεώρηση) που πραγματοποιήθηκαν το χρονικό διάστημα 17/1/11-23/1/11 καθώς και την 1η εβδομάδα λειτουργίας του νέου συστήματος (24/1/11-30/1/11).
Απαιτείται, σε κάθε περίπτωση, η αποστολή στο Ταμείο μας της ηλεκτρονικής συνταγής του ιατρού με την υπογραφή και τη σφραγίδα του καθώς και τα κουπόνια των φαρμάκων επάνω σε αυτήν προκειμένου να γίνει η διασταύρωση από το Ταμείο μας ότι όντως είναι συνταγή που έχει καταχωρηθεί στο σύστημα πριν τις 24/01/2011».
Επίσης από τη ΓΓΚΑ:
«Ανακοίνωση προς Φαρμακεία:
Σας ενημερώνουμε ότι οι συγκεντρωτικές καταστάσεις συνταγών για τον ΟΑΕΕ για τον μήνα Ιανουάριο 2011, θα αποσταλούν είτε σε χειρόγραφη είτε σε μηχανογραφημένη (όσοι λειτουργείτε προγράμματα διαχείρισης φαρμακείων) κατάσταση και για τις χειρόγραφες και για τις ηλεκτρονικές συνταγές που εκτελέστηκαν».