
Με ανακοίνωσή της η ΗΔΙΚΑ διαψεύδει όσα είδαν το φως της δημοσιότητας τις προηγούμενες ημέρες σχετικά με την κυβερνοεπίθεση που τάχα δέχτηκε και οδήγησε στη διακοπή της λειτουργίας του Συστήματος Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης την Κυριακή 13/11. Η ΗΔΙΚΑ δηλώνει κατηγορηματικά «πως όλα τα συστήματα πληροφορικής που διαχειρίζεται, λειτουργούν κανονικά και δεν έχουν δεχθεί κυβερνοεπίθεση».
Διευκρινίζει επίσης πως «η τεχνική βλάβη που εκδηλώθηκε στην Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση το πρωί της Κυριακής αντιμετωπίστηκε με επιτυχία εντός της ίδιας ημέρας», ενώ τονίζεται ότι εκδόθηκε σχετική ανακοίνωση με οδηγίες στους ιατρούς και φαρμακοποιούς, όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αναστάτωση που προκλήθηκε ήταν τεράστια για τους φαρμακοποιούς που εφημέρευαν την Κυριακή, οι οποίοι δεν μπορούσαν να εκτελέσουν συνταγές αλλά ούτε και να καταχωρήσουν στο Μητρώο Covid-19 τα αποτελέσματα των rapid test. Ο πρόεδρος του ΠΦΣ, Απ. Βαλτάς ζητούσε να βρεθεί λύση από τη διευθύντρια της ΗΔΙΚΑ Κ. Τζούμα, αλλά και ο ΦΣΑ έκανε έκκληση για άμεση παρέμβαση του υπουργού Υγείας.